Bert Karlsson och Billy Butt tänker med kuken

Inlägg #1: Postat: 2007-11-05 14:46:00
Karin Holmberg
Däremot att skriva att "någon tänker med kuken", tycker jag är MER än kränkande.
Billy siar däremot på ett sätt som han inte kan göra, om "hur det kommer att gå", och där vet vi ju att han kan ha fel.
Han har ju dragit många felaktiga slutsatser om artister här på sourze.
Men han har ju ändå rätt att tro och ha åsikter.
Inlägg #2: Postat: 2007-11-05 14:46:00
Karin Holmberg
Jag har själv inte följt Idol, men jag tycker att den här Marie verkar både karismatisk, fantastisk sångerska osv. Kan skriva under på allt det där du skriver om henne.
Inlägg #3: Postat: 2007-11-05 14:52:00
Karin Holmberg
Billy kan skriva buffligt och burdust, -och han tar sig vatten över huvudet, samt har en barnslig "besserwiss-attityd".
Men ibland vågar han också yttra sig, före andra, på ett rättframt sätt. Det ska han ha kredit för!
Han vågar ha kontroversiella åsikter, och kan också skriva.
Han ska även ha kredit för det han gör bra.
Inlägg #4: Postat: 2007-11-05 15:02:00
Karin Holmberg
Däremot är väl din rubrik på snutt riktig om den skulle kommenterat den mansgrisiga artikeln om att den "Svenska kvinnan är ful, fet och tråkig" Länk: sourze.seåkig_10493722.asp som Billy Butt skrev en gång i tide
Inlägg #5: Postat: 2007-11-05 15:04:00
Karin Holmberg
...men det var länge sen det. DÅ ville jag knappt gå in på sourze, för att Billy Butt var här och härjade.
Men BB skriver m y c k e t med kvalitet. Han vågar skriva om kontroversiella ämnen. Och han vågar tycka till. Han kan skriva, och han k a n vara nyanserad.
Inlägg #6: Postat: 2007-11-05 15:25:00
Billy Butt
SVAR 1: Jag har haft fel när det gäller Melodifestivalen, men där har ALLA fel nästan alltid - det är ett lottospel. Men du kanske glömmer att jag en gång i tiden förutsåg att Darin Zanyar, trots att han inte vann Idol 2004, skulle ändå bli störst och tiden visade att jag hade rätt - trots en massa skit som jag fick ta för det jag skrev!
Inlägg #7: Postat: 2007-11-05 15:32:00
Leif-Arne
Vad gäller EM och SM i sjung så är väl egentligen vinnaren totalt ointressant 3 dagar efter eventet. Grejjen är ju själva eventet en origie i kisch, extra all liksom, sådant måste man ju bara älska. Bra låtar har det inte funnits sedan Italien drog sig ur..
Inlägg #8: Postat: 2007-11-05 16:27:00
Billy Butt
Observera nu att jag menar att ÄVAN om Marie Picasso skulle mot all förmoda vinna Idol allt är möjligt när det gäller telefonröster att hon aldrig kommer att bli popstjärna. Hon blir i så fall en av dem som vann och försvann.... men jag tror knappast hon vinner - Hon kan inte slå Amanda som är proffset i årets idolgäng.
Inlägg #9: Postat: 2007-11-05 16:29:00
Billy Butt
Det värsta är att när hon slåss ut kommer vi att se stora bilder på ett gråtande Marie och då kommer ljusen satt slockna för Linda Rosings kompis. Då blir det dags för psykologerna att göra entré.... Jösses va dessa ungdomar blir utnyttjat av TV4!
Inlägg #10: Postat: 2007-11-05 16:33:00
Leif-Arne
9 Det är ju TV underhållning blott och bart, inget annat, dramatik, tårar som sprutar stollar en massé, och intriger. Sanna ingredienser som en gammal god pilsnerfilm. Talanger hittar du på andra ställen. Ger mig fåglarna på att tuben har större impact är idol för nya unga artister.
Laddar...