Inlägg #1: Postat: 2007-11-01 17:24:00
|
steno |
Nu måste jag gå och kräkas!
|
|
Inlägg #2: Postat: 2007-11-01 17:38:00
|
Janne B |
Måste erkänna att jag pussat många damer då vi båda varit helt nyktra och då vi inte haft sexuella avsikter. // Nå jag har få fobier men denna historia luktar....
|
|
Inlägg #3: Postat: 2007-11-01 17:51:00
|
Jocke S |
Hon var alltå i jour. Så för mig nöjer jag mig med ett...snyft! Ansvar kräver sin man, och sin kvinna. Hur det sedan har gått till är en annan historia som kanske är ännu värre?
|
|
Inlägg #4: Postat: 2007-11-01 19:25:00
|
Unto S |
Om inte Danielsson-affären hade fått sådana proportioner som den fick, och mycket berodde på ”ärliga” Allianspartiers agerande vi får inte glömma Mona Sahlins Toblerone som gjordes till en storaffär just av Allianspartier. Schenström hade nog kommit lätt undan med sitt vindrickande och pussandet om Alliansen hade varit mer saklig i Sahlin- och Danielsson-affärerna. Man brukar säga ”så man bäddar så får man ligga”. Dags för Reinfeldt att utlysa nyval?
|
|
Inlägg #5: Postat: 2007-11-02 00:43:00
|
Lars Nilsson |
Rätt och fel. Rätt om Schenström men lite fel om EF. Om EF har det tidigare gjorts motsvarande reortage. Det här var bara ett uppkok på gammalt. Ganska enkelt, faktiskt, att göra motsvarande reportage om exvis folk som råkat illa ut när det gäller banker, försäkringsbolag, bilreparationer, husköp mm. Enkla journalistiska trix som går hem i stugorna. Därmed inte sagt att de som råkat illa ut på något sätt har fel.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2007-11-02 08:30:00
|
robbe74 |
Aftonbladet och Expressen är numera skvallerblaskor. De gör allt för att sälja nummer. Alla gör fel men politiker får visst inte göra det!?
|
|
Inlägg #7: Postat: 2007-11-02 13:47:00
|
Unto S |
Den nya tanten som efterträdde vindrinkaren/pussaren har erkänt att hon har använt svart arbetskraft i samband med husrenoveringen. Snart kan man, utan överdrifter; säga att det inte finns en enda moderat som är ärlig. – Min dagliga promenad går genom ett sommarstugeområde, sommarstugorna rivs och ersätts med permanentvillor i rask takt. På två ställen idag stod byggnadsarbetare utanför och diskuterade. Gissa vilket språk de använde? Du har rätt – polska så klart!
|
|
Inlägg #8: Postat: 2007-11-02 13:57:00
|
robbe74 |
Det var då ett jävla tjat om att Moderaterna skulle vara mer skurkar än gemene man. Se på Aftonbladet där 50 tycker det är okej med svart arbetskraft. Dessutom har så gott som alla i landet nyttjat det! Så lägg ner skitsnacket!
|
|