|
Inlägg #1: Postat: 2007-10-19 20:35:00
|
|
Mahria |
MAJSAN,jag är lite nyfiken hur det går med din resa till "the motherland" ? Jag tyckte det var roligt att höra dig berätta om dessa resplaner, berätta gärna mer....
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2007-10-21 14:12:00
|
|
myrboa |
Majsan! "Bara för" att man lever sitt liv som sig själv. Lever sin egen sanning och inte "flockens." Är man inte skyldig att stå till svars. Inte ett dugg skyldig att redovisa, förklara eller bevisa för andra varför man är den man är. Varför man lever som man gör. Lyssna till ditt hjärta. Då vet du när du är redo att resa till Seol.Inget av mina barn har ännu rest.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2007-10-21 23:18:00
|
|
Mahria |
MYRBOA, är detta menat som kritik till mig för att jag undrar om hennes resa? I så fall, vill jag berätta för dig att denna reseplanering har "publicerats" här förut. skulle det vara fel att undra om fortsättningen? Eller missförstår jag dig bara?
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2007-10-22 08:53:00
|
|
myrboa |
Mahria. Nej för sjutton!! Inte var det alls riktat till dig. Himla hyggligt att du tar reda på fakta. Nä, det finns inget fel i att fråga Att visa intresse. Annars får man inget veta. Det var mer ett svar på, som jag uppfattade det Majsans lite tveksamhet inför att resa till Seol.. Skulle delat på kommentarerna, ser hur "fel" det blev. Tack Mahria!
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2007-10-22 09:13:00
|
|
myrboa |
Vet att jag kan uttrycka mig lite för "rakt på" och drastiskt. Ger mig inte tid att förklara fullt ut. Ofta suddar jag meningar som inte får plats i kommentarsrutan.i stället för att använda fler k-rutor. Då kan sammanhanget gå förlorat.. Min son har påpekat detta för mig när vi "chattar" på nätet, Säger att han inte "känner igen mig" Glad blev alla fall jag mig över att du gav mig möjligheten att förklara. A-L
|
| |