|
Inlägg #1: Postat: 2007-10-17 15:06:00
|
|
Leif-Arne |
Må det,men menar du då att där finns texter, kliniskt fria från att författarens egna synpunkter inverkar. Jag tror inte det, iofs inget problem, bara man inte hymlar och gör anspråk på objektivitet, ingen är objektiv.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2007-10-17 15:33:00
|
|
Jocke S |
Här kanske finns en del av förklaringen:
Länk: sourze.se
"...gnällig som en tjej"?
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2007-10-17 16:15:00
|
|
CimEfraimsson |
Helt korrekt att mina känslor rinner över. Jag skiter i hur jag uttrycker mig, jag skrek av glädje när jag såg beslutet. Det finns, åter igen, inte tid eller plats för skrap meningsbyggnad. Med eftertryck skrivet, sluta gnäll om det och diskutera sakfrågan.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2007-10-17 16:34:00
|
|
Billy Butt |
Cim - Är det så att du vill straffa alla män nu för att du inte straffade han som våldtog dig en gång? I så fall skulle jag, som blivit falskt anmäld lika gärna kunna anklaga alla tjejer för att ljuga om våldtäkt, men det gör jag inte. Det är ditt uttryckt hat som gör dina texter icke trovärdiga. Du bör nyansera dina texter med lite mer objektivitet. Tänk om du kunde vara lika obkejtiv i den här debatten som du är när du skriver om Idol. DÅ skulle du vinna poäng.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2007-10-17 21:54:00
|
|
Sunny |
Billy o Cim: jag har hört många kvinnor o män jubla nu: det är ett hälsotecken!
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2007-10-17 23:57:00
|
|
Billy Butt |
Ingen ska jubla... två unga män har förstört sina liv. En 19 årig tjej har lidit stor skada. Det finns ingen som helst anledning för någon att jubla!
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2007-10-18 09:19:00
|
|
CimEfraimsson |
BB, jag är så jävla trött på dig. Det är män som du som drar skam över andra - med det också sagt att naturligtvis är det inte så att jag vill straffa alla män för att jag blivit utsatt för samma sak. Det är det dummaste resonemang som finns, och du är hence en idiot. Men det tror jag dom flesta är medvetna om vid det här laget.
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2007-10-18 10:53:00
|
|
Billy Butt |
Svar 7 är ett ex på hur korkad du kan ibland bete dig. Om du vill bli tagen på allvar Cim då bör du vårda ditt språk. Hela din artikel handlar om "hat" och du använder grova termer. Jag är inte den enda som tycker det läs andra liknande kommentarerSluta leka tuffing - du är inte så jävla tuff... ännu. Du har en hel del att lära dig om livet och det märks.
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2007-10-18 11:22:00
|
|
Leif-Arne |
8 Jag tycker rent generellt du har heder av denna debatt BB, du ger och tar, tom erkänner när du haft fel ibland, vilket är stort. Men sluta hacka på tösen nu, affekterade blir vi väl alla ibland. Du har ju dina skrik, text i versal ibland.
|
| |
|
Inlägg #10: Postat: 2007-10-18 11:45:00
|
|
Billy Butt |
Leif -Arne om du läser NOGA ska du se att det är inte jag som hackar på "tösen" utan snarare HON som hackar på mig och jag som svarar... läs en gång till ska du får se. Andra ger henne samma kritik som jag gör men hon reagerar bara för min kritik.
|
| |
|
Inlägg #11: Postat: 2007-10-18 11:46:00
|
|
Billy Butt |
Jag menar inte bara att du ska läsa endast den här sidan utan läs de övriga sidorna ska du se ett mönster.
|
| |
|
Inlägg #12: Postat: 2007-10-18 12:00:00
|
|
Leif-Arne |
11 Nu vet jag ju inte vilka referenser C. har, men det kan ju vara sådana, att hon reagerar helt rimligt utifrån dem. Det tycker jag man får respektera, man behöver för den skull inte dela alla hennes synpunkter.
|
| |
|
Inlägg #13: Postat: 2007-10-18 12:59:00
|
|
CimEfraimsson |
Du är helt verklighetsfrånvänd, BB. Jag kan fortfarande få dig avstängd för dina kommentarer om att jag är psykotisk. När jag kallar dig idiot här ovan är det första gången jag hoppar på dig personligt, även om det absolut funnits både läge och anledning till det förut. Du får säga att jag är omogen tills du blir blå i ansiktet, men att du fortfarande är ett barn har du lyckats bevisa gång på gång.
|
| |
|
Inlägg #14: Postat: 2007-10-18 12:59:00
|
|
CimEfraimsson |
Det är även helt osant att jag inte bemöter de andras kritik - Har bemötte både Janne B och beth här ovan. Som sagt - helt verklighetsfrånvänd.
|
| |