|
Inlägg #1: Postat: 2007-10-16 06:10:00
|
|
Inger-Sofia |
..så smittar det av sig ,på hela personalstyrkan.Medans motsatsen skapar ett dåligt arbetsklimat,som i slutändan drabbar vårdtagarnapatientena,elevernaJag sticker till då *skogs innan det är dags för hemmet.För är jag inte senil innan,blir jag det där.Av ren skär överlevnad,dör min själ och jag blir levande död,för att överleva ,tills jag dör. den fysiska döden.Din artikel var mycket bra.k.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2007-10-16 06:24:00
|
|
Inger-Sofia |
Sen,är det ju oxså så.Att tidigare generationer har lärt sig tacksamhet,inför så mycke.Så dom protesterar inte.dom som kanUtan accepterar/vågar inte/orkar inte,då dom känner sig utelämnade,maktlösa.Därför måste vi,som står utanför än våga se och protestera.Human vård,omsorg,från livets början och slut,borde vara en hederssak,i ett samhälle,som säger sig vara stadd vid god kassa,ha humana,demokratiska värderingar.f/
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2007-10-16 06:29:00
|
|
Inger-Sofia |
..fast,ibland funderar jag på,var ,dom gömnt undan *dom.För ofta,ser jag inte till *dom,Mer än, när det gäller,att höja sina egna löner och förmåner..
God morgon alla ni andra skrivare,hoppas natten varit god,så ni är alerta,redo med glödgande fingrar,att skriva.k.
|
| |