Inlägg #1: Postat: 2007-10-18 10:34:00
|
Krillle |
Du kan ju alltid skriva till konsumentmagasin som Råd&Rön och gå den vägen, så att säga. Det är inte alls ovanligt att företag har tvärändrat sig när en sådan tidning har blivit intresserad av fallet.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2007-10-18 14:53:00
|
Leif-Arne |
Nu är väl "Katshing" en aktör jag aldrig hört talas om. Har man inget namn så har man väl inte så mycket att förlora, därav kanske deras "hit and run" strategi. Att man skall undvika nätet rent generellt håller jag inte med om. Jag har handlat en del grejjor till min dotter från Apple, och haft anledning reklamera. Deras kundtjänst Apples egnaär lysande. Inget snack ny pryl om den du har inte fungerar. Snabbt går det åxå.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2007-10-18 21:07:00
|
Jocke S |
Bra skrivet, trots det bistra budskapet. Stå på dig, nu vänder nog snart! Kan inte ARN vara något? Allmänna Reklamationsnämnde
|
|