Tågluff med rullator

Den här tråden diskuterar artikeln Tågluff med rullator.
Inlägg #1: Postat: 2007-10-13 14:15:00
Janne B
Välkommen hem! Detta är en mycket ovanligt berättelse på så många sätt.Sunny berättar om sig själv och stora staden i snabba drag. Den är värd fem stjärnor för berättarglädje med mera!
Inlägg #2: Postat: 2007-10-13 15:40:00
Elina
Kul att du skrev om din resa även om jag inte tycker Budapest är den vackraste staden, så sliten som den är. Men smaken är ju ...Vi ska inte underskatta folk med rollator! Själv ska jag satsa på Kungsleden när den tiden kommer.
Inlägg #3: Postat: 2007-10-13 17:23:00
GunnarL
Välkommen hem Sunny! I mina ögon lät ju inte den här resan så där jättetrevlig men tyckte Du det var kul så är ju allt bra.
Inlägg #4: Postat: 2007-10-19 17:12:00
myrboa
Sunny! Stort tack för denna härliga reseberättelse. Du är ju för mysig. Kan se dig framför mig när du axelerade med rullatorn. Vilken uppfriskande syn. Sen detta mod, att ge dig iväg på en resa med en hälsa som inte är 100. Det ska vara du det. Att du inspirerat andra, att våga göra det som man tror att man inte ska klara. Är jag säker på att du gjort . Tack för dig! A-L
Inlägg #5: Postat: 2008-02-24 15:49:00
Yngve K
Sunny/ Tack för en intressant artikel. När den var på löpet var jag nog inte inne på nätet så jag har inte observerat den förrän nu. När jag skulle skriva ut den på biblioteket så fungerade inte skrivaren så när jag kom till biblioteket i dag fanns fyra kopior av Din artikel. Jag skall dela ut dem till dem som äter på samma ställe som jag. Där finns det många med rullator som det skulle vara intressant läsning för.
Laddar...