Inlägg #1: Postat: 2007-10-01 14:37:00
|
Janne B |
Koblajan är bra för dessa flugor- det gäller överlevnad. Linda R är givetvis expert på personlig PR och en del annat.Hon är modig. Men trampar kanske i en eller annan pöl. Hon har inte gjort mig eller dig något ont eller....
|
|
Inlägg #2: Postat: 2007-10-01 16:01:00
|
kevbea |
Orka! Man läsa Fr. Rosings inlägg som en sjuklig begär. Man vill inte veta av henne, men på något sätt så är man tvungen att läsa hennes inlägg. Ett sjuklig begär, nästan lika stort som hennes längtan efter choklad bananer.
Jag ska söka upp närmaste kyrka och ber om en starkare själv vilja.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2007-10-02 05:32:00
|
Irene E |
svar till Kevbea, Det stämmer! Människan har ett, näst intill, sjukligt behov av att läsa om och gotta sig i sådant man förfasas över. Därför får LR många läsare, trots att i stort sett alla tar avstånd från hennes val av livsstil och tycker att artiklarna är dåligt skrivna. Det visar sig ju tydligt i betygen och kommentarerna...
|
|
Inlägg #4: Postat: 2007-10-03 13:55:00
|
pUs |
Janne B; Hmm. "Expert på personlig PR"? Det där går nog att diskutera.. förutsatt att all PR är bra PR så är hon nog en av våra främsta experter. Ska det däremot hålla någon sorts kvalité så tvivlar jag på hennes expertis..
|
|