Är SvD en feministblaska - den också?

Inlägg #1: Postat: 2007-09-30 12:32:00
Joakim Steneberg
För att inte tala om när man lyckats locka in Janne för att kollaåtminstone siffrorna? på en artikel av det här slaget. Det slår nästan allt! :-
Inlägg #2: Postat: 2007-09-30 12:57:00
Janne B
Jag är till för att glädja dig o de flesta andra - det är min mission. Men i förbifarten passar jag på och retas lite också. // Skådisar brukar anse att det roligare att spela elaka roller än snälla. Men har man hjärtfel så.....kanske det är annorlunda.
Inlägg #3: Postat: 2007-09-30 12:59:00
Janne B
Joakim, nog märkte jag piken även om den var fin. Min bristande ork gör den också sann....Men än ger sig inte gubben...
Inlägg #4: Postat: 2007-09-30 13:25:00
Joakim Steneberg
Nåja Janne, nog innehöll den ett erkännande också. Du är en hejare här på sourze med att hålla balansen på slak lina... Visst anar man ett och annat snedsteg, men du klarar av det också. Nu får vi nog sluta med ryggdunk innnan en och annan blir förargad!
Inlägg #5: Postat: 2007-09-30 13:32:00
Joakim Steneberg
Apropå, jag skickade över länken med denna artikel till några manliga SVD-redaktörer, tillsammans med några "väl valda ord". Inte ens ett surmulet "tack för dina synpunkter"! Där är DN bättre. Och Karin Thunberg, SvD-kolumnist, en moderat feminist?. Hon svarar vänligt och utförligt på mail, gav sig en gång tid att även diskutera i telefon minsann!
Laddar...