Inlägg #1: Postat: 2007-09-25 09:32:00
|
Leif-Arne |
"Medelålders tråknisse", ja där fick jag. Du uttrycker dig nästan som min dotter, "- Men pappa det här begriper inte du som bara lyssnar på sådandär gammeldags musik".
|
|
Inlägg #2: Postat: 2007-09-25 11:05:00
|
CimEfraimsson |
Haha. Mm, så har jag och min syster sagt många gånger till vår pappa också. När vi tröttnade på att höra historier om hur många mil han gick för att hämta mjölk på morgonen, och på hur han sparade 25 öre varje vecka och så vidare och så vidare i all oändlighet. Tills jag började lyssna på såndär gammal musik också och älskade det. och plötsligt har man fler beröringspunkter. Musik kan ge så mycket, om Idol är det största forumet vi har i Sverige får vi ju nyttja det till max, eller hur?
|
|
Inlägg #3: Postat: 2007-09-25 11:14:00
|
Leif-Arne |
Nåja, även om jag inser att det finns de som uppskattar Idol, så är det inte riktigt min påse, en slags TV kareoke. Nej då försöker jag hellre lära mig spela på min nyinköpta mandolin. Faktiskt ett rackarns klös i den den är utrustad med mick .
|
|
Inlägg #4: Postat: 2007-09-25 21:50:00
|
Karin Holmberg |
"Medelålders tråknissar". Ha, ha, ha! Men det är nog ganska pricksäkert då det gäller kommentatorsfältet.
Och så är det du, Cim Efraimsson. Några andra kvinnor. Och så är det Linda Rosing som trivs här :-D, men inga kommentarer.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2007-09-25 21:55:00
|
Karin Holmberg |
Tycker att det var rätt pricksäkert även med "en slags TV kareoke"...
Jag har varit för utled för att orka följa Idol den här gången.
Tacka vet jag "So you think you can dance".
De unga känns ju nästan övernaturliga med sin talang och akrobater till dansare.
|
|