|
Inlägg #1: Postat: 2007-09-24 01:15:00
|
|
Uno Hansson |
På vårt utedass på landet så fanns det två hål med lock, och vi hade tydligen kommit på att vi ibland ostört kunde gå dit för att var och en pilla på sin penis så att det började kittla lite grand. Ganska snart märkte vi att vi kunde se överdelen av ollonet genom att dra försöka dra förhuden nedåt. Vi blev väl mer och mer nyfikna och började tävla om vem som kunde komma längst. Men det gjorde mer och mer ont så vi slutade då...
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2007-09-24 01:24:00
|
|
Uno Hansson |
Men nästa gång som vi träffades så fortsatte vi i alla fall att mer och mer tänja på förhuden. Så småningom så lyckades vi tydligen kränga så mycket så att ollonet helt frilades. Vad jag kommer ihåg så gjorde det både ont och blev rött och ömt. Men vi fortsatte tydligen så att den ene inte skulle kunna skryta med att våga mer än den andre. Det var hela historien som jag nu minns den, och jag har senare aldrig haft några som helst besvär, eller funderat så mycket på det här spontana experimentet.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2007-09-24 03:24:00
|
|
Janne B |
Uno/ Fin och saklig berättelse som jag känner så väl igen. Jag passade nog på då jag satt i badkáret en balja av plåt på den tiden .Efter 5-10 ggr var problemet med lite för trång förhud löst. Skulle inte förvånga mig om inte detta är nästan standard för unge män från den tiden.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2007-09-26 06:03:00
|
|
Inger-Sofia |
God morgon.Tänk att få ha, HELA sourzrummet för sig själv,innan ni vaknat..Det ekar ,men era röster vibrerar än,av era energier.Upptäckte att jag INTE placerat,min kom.där den skulle vara.Här. Av Daniels ord,vaknade jag upp :kändes bra.Kram
|
| |