Inlägg #1: Postat: 2007-09-12 19:03:00
|
Janne B |
Karlar har nog i alla tider använt svångremmen till annat också vid behov, med risk att tappa vadmalsbyxorna. Höganäskrukor tillverkades för fem år sedan, sannolikt fortfarande.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2007-09-12 19:07:00
|
Janne B |
En sak förvånar mig - den väldiga energi som SVT lägger ner på bokrecensioner. Både morgon och kväll. Då stänger jag av öronen för jag har inte en chans att läsa dem.Men grattis ni som kan....
|
|
Inlägg #3: Postat: 2007-09-12 23:34:00
|
Sunny |
Janne: För mig är bokrecentionerna en slags måste: jag gillar att jämföra mina intryck med andras.
Men jag är numera inte så påverkbar.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2007-09-13 09:26:00
|
Ramona Fransson |
En recensions åsikt är vad en enda person tycker vid ett enda tillfälle. Men alltid intressant om det är en person med makt. Då ställer jag mig alltid frågan; Varför tycker han/hon så? Vad ligger bakom detta lyriska uttalande? I vilket knä sitter han/hon? Med andra ord, litar jag mycket mer till de som bloggar om böcker och inte är kända recensenter. De är mer ärliga!
|
|
Inlägg #5: Postat: 2007-09-13 14:15:00
|
Ramona Fransson |
I min blogg har konstigt nog inte en enda skrivit negativt om mina böcker. Och tro inte att jag skulle ta bort kritik! Jag tar emot allt som handlar om allt som inte är personangrepp!
|
|