3,5 år - ett hån mot offret och oskyldigt dömda

Inlägg #1: Postat: 2007-09-11 10:26:00
Michael Lundahl
Synd bara att exakt den sida som talar om varför de inte bedömde gärningen som grov har fallit bort. Det är ett fel i scanningen som gör att sida 20 förekommer två gånger och sida 21 - just den som du i praktiken attackerar - saknas.
Inlägg #2: Postat: 2007-09-11 10:29:00
nissehult
Tackar för länken ska genast läsa den! För övrigt Lundahl! Lägg av nu. Det är tröttsamt att läsa typ fyrtioelva inlägg från samma person vem det än må vara när de är på din nivå.
Inlägg #3: Postat: 2007-09-11 10:36:00
Billy Butt
Till Nissehult: Lundahl har ett förträffligt behov av att hoppa på mig. Han lider av en "Billy Butt-komplex". Han vet inte ett piss om mig förutom vad han läst i pressen. I en verbal debatt skulle jag troligen pulverisera Lundahls ofta fåniga argument. Lita på det. Och om du undrar varför jag inte debatterar med honom beror det på att karln tjatar in i absurum och då tappar man intresse.
Inlägg #4: Postat: 2007-09-11 10:36:00
Michael Lundahl
Nisse Hult: Hmm... skall jag sluta svara på när jag tycker att Billy Butt far med dumheter bara för att du säger "Lägg av nu"? Låt mig fundera en stund på denna tungt vägande önskan. Hmmmm...
Inlägg #5: Postat: 2007-09-11 10:36:00
Michael Lundahl
Nisse Hult, mitt svar på din önskan: Nej.
Inlägg #6: Postat: 2007-09-11 10:40:00
Michael Lundahl
Svar 3: Ah... ett klassiskt Billy-svar. Kan man inte svara på sakfrågan, säga bara "Jag vet bäst" och försök sedan racka ned på den andra och försök sedan med diverse fullständigt irrelevanta insinuerinar attackera trovärdigheten. Undrar om du lärde dig den tekniken av din försvarsadvokat i våldtäktsmålen mot dig, hm?
Inlägg #7: Postat: 2007-09-11 10:42:00
Billy Butt
Jag lärde mig debattera långt innan du ens existerade som en sperma! Tror mig!
Inlägg #8: Postat: 2007-09-11 10:53:00
Michael Lundahl
Svar 7: Ja, jag tror dig Billy... för det var för över 33 år sedan och du har banne mig hunnit glömma. Dessutom var det på en tid då det gick att säga "Jag vet bäst och hör sen" och det räckte för folk. Idag, i modern debatt, tänker vi själva och funderar på vad som egentligen sades och då syns det omeddelbart att dina argument är urkassa och att det mesta du skriver går ut på att försöka kasta skit på andra hellre än att på ett sakligt sätt förklara varför du tycker dig ha rätt.
Inlägg #9: Postat: 2007-09-11 14:07:00
nissehult
Tror jag ger upp mina försök att stävja personangrepp i ett annars väldigt seriöst ämne. Inser att det är som å hälla vatten på en gårs när man försöker vädja till sunt förnuft.
Tack för ordet!
Ska intye störa mer...
Inlägg #10: Postat: 2007-09-11 14:42:00
Michael Lundahl
NisseHult: Billys beteende i debatten mot de andra debattörerna - mig inräknat - är lågt och ofta kommer han med skamlösa personangrepp son ingen seriös debattör skulel få för sig att ta i sin mun. Detta låter du glida. När jag påpekar att Billy uppför sig debattmässigt illa, och visar argument för det, då kallar du det "personangrepp". Nisse, du skjuter mygg och silar kameler.
Inlägg #11: Postat: 2007-09-11 14:44:00
Michael Lundahl
NisseHult: Dina påståenden om att *jag* är den som uppför mig sämst är like hemmablinda och verklighetsfrämmande som Billys tramsande. Det känns som att du anstränger dig hårt för att smickra Billy.
Inlägg #12: Postat: 2007-09-11 15:44:00
nissehult
Svar 10 11: Jag tar på inget sätt ställning för någon av er. Jag har tvärtom fokuserat min kritik mot att det drar ner nivån på debatten i ett viktigt ämne. Jag vill inte hissa eller dissa någon av er.
Låt din kunskap i detta ämne och andra ämnen. Jag hyser all respekt för den kunskapen.
Laddar...