Inlägg #1: Postat: 2007-09-11 08:58:00
|
Billy Butt |
Det förvånar mig att du inte tycks förstå skillnaden mellan min kritik mot Cim och min kritik nu mot tingsrätten...Cim tog ut skulden i förvägs... i det hör fallet har rätten sagt sitt. Skyldig. Där är skillnaden. Om Cim hade kritiserat EFTER en fällande dom hade jag inte kunnat kritisera henne. Fattar du nu?
|
|
Inlägg #2: Postat: 2007-09-11 09:23:00
|
Nähädu |
Jag pratar inte om trivialiteter som du beskriver. Det fattar ju varenda människa, även Cim, att man inte tar ut skuld i förskott. Vad jag menar är att din trovärdighet, som ärligt talat är rätt låg just nu efter ditt monumentala magplask senast, skulle stiga till normal nivå om du sansade dig lite. Fattar du nu?
|
|
Inlägg #3: Postat: 2007-09-11 09:52:00
|
Michael Lundahl |
Det som Nähädu menar Billy var din sanslöst barsliga "Vad va det jag sa" artikel som gick ut på rent lågstadiemanér dansa runt i stilen "Jag hade rätt, du hade feeeeeeel! Dessutom är du dum, ful och luktar illa".... fast mycket värrre då eftersom du kallade Cim för psykotisk. Det var en ren tramsartikel.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2007-09-11 10:26:00
|
nissehult |
Ojojoj!
Lägg ner pladdret Lundahl. Du dödar en annars intressant debatt. Inse att du fördummar dej själv genom att försöka hugga och slå på Billy. Bevara lite värdighet och lägg av att debattera med BB.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2007-09-11 10:38:00
|
Billy Butt |
Just det Nissehult. Lundahl bör fatta att han är tjatig - men det gör han inte. Det här är en karl som troligen gick omkring som en otränad hundvalp när han var liten. Ingen har lärt honom konsten av att debattera inom rimliga gränser.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2007-09-11 10:44:00
|
Michael Lundahl |
Svar 5: Skrattretande att du talar om att "debattera inom rimliga gränser" när du i samma andetag skriver spekulativt trams om min person. Du som utnämnder folk som "psykotoska" skall inte ens försöka tala om att "debattera inom rimliga gränser". Dina arguemnt och kommerntarer går ut på att med en dåres envishet attackera motdebattörerna istället för att svara på deras argument. Ditt svar 5 här är en uppvisning i rent hyckleri.
|
|
Inlägg #7: Postat: 2007-09-11 12:35:00
|
Nähädu |
Är det inte fler än jag som tycker att det är lite märkligt att det alltid rycker ut en "nissehult" eller "mayito" från ingenstans till BBs försvar? Man ser liksom aldrig till dessa Bill och Bull i något annat sammanhang.
|
|
Inlägg #8: Postat: 2007-09-11 13:53:00
|
nissehult |
Svar 7: Hoppsan visste inte att jag trampade på en öm tå när jag försökte få fram en bättre debattnivå. Att anmärka på vilket namn jag lägger in när man själv använder "Nähäädu" som namn på Sourze är väl att kasta sten i glashus.
|
|
Inlägg #9: Postat: 2007-09-11 13:58:00
|
nissehult |
Svar 5: Tråkigt att den man försvarar sedan inte håller god ton själv. Låt bli att provocera utan försök att inte sabba de seriösa ämnen ni så väl brinner för. Den passningen är till både Butt och Lundahl.
|
|
Inlägg #10: Postat: 2007-09-11 14:07:00
|
Janne B |
"Grymtar gör den gamle Galten då han hör sina smågrisar kivas"/Nyfunnen sida i Havamal ;-
|
|
Inlägg #11: Postat: 2007-09-11 17:53:00
|
Nähädu |
8/ Så "lägg ner pladdret nu Lundahl" är att höja debattnivån enligt dig? Vad du kallar dig är ointressant. Vad som är intressant är att du bara dyker upp som BBs hejduk när det blåser snålt kring honom.
|
|