Idol 2007 - Ett uruselt program!

Inlägg #1: Postat: 2007-09-06 13:44:00
CimEfraimsson
Jag och mina vänner skrattar gott åt att BB nämner mitt namn säkert fem gånger i en artikel som inte har någon koppling till mig överhuvudtaget. BB, förstår du Janne, lever på gamla meriter och anser sig därför vara berättigad att säga något så oerhört korkat som att det inte finns en enda till talang i min generation.
Inlägg #2: Postat: 2007-09-06 14:09:00
Janne B
Jag beundrar Billy B för mycket han gjort och klarat genom åren. Men jag reagerar med ryggmärgen mot nedlåtande uttryck. Jag ser som min uppgift här på S. att vara uppmuntrande mot nya talanger innan jag själv trillar av pinnen.Men det har du Cim hajat för länge sedan...
Inlägg #3: Postat: 2007-09-06 14:46:00
Billy Butt
Ha Ha och jag skrattar gott åt att Cim inte fattar varför jag skrev hennes namn 5 ggr i artikeln. Jösses!
Inlägg #4: Postat: 2007-09-06 19:18:00
Inger-Sofia
2.Ja,Janne, och det gör du bra.Det betyder mycke,att få en possitiv feedback,när man står där på skälvande ben,för första gången-inför, att få syn på sina egna ord,veta att dom blir betraktade,lästa av andra.Ett varmt ord ,särskilt då, fyller en med possitiv energi och lite mindre skälvande ben,vid nästa inskick.Du är viktig.Du behövs.Har kanske glömt bort att säga dig det . kram
Inlägg #5: Postat: 2007-09-07 22:55:00
Sunny
Jag kan bara hålla med IS här!!!
Laddar...