Idol 2007 - Har Bono bytt yrke?

Inlägg #1: Postat: 2007-09-06 15:57:00
emmituss
Det är riktigt underhållande att se hur du tar varje chans du får att nämna hennes namn. Att du offrar allt vad journalistik och rennomé innebär bara för att göra dig till åtlöje till allas trevnad. Förstår du inte att du gör bort dig? Vad är det som gör att du villigt betalar priset att bli en beräknelig clown? Hon kom åt dig va? Någon öm punkt?
Inlägg #2: Postat: 2007-09-06 15:57:00
emmituss
Kan du heller inte sova om nätterna? Du tänker på hur du ska kunna hämnas? Men vilken oförrätt då? Att hon inte bryr sig om dig? Som alla de andra som aldrig ville ha dig utan bara det du kunde ge? Varför känner du dig så hotad? Vad är du rädd för? Att inte bli åtrådd eller älskad?
Inlägg #3: Postat: 2007-09-06 16:09:00
Nähädu
Är det fler än jag som börjar tycka att BB gått över gränsen till vuxenmobbing här? Jag hade vissa synpunkter på Cim förut. Men hon har växt i mina ögon medan BB sjunkit ihop som en sufflé.
Inlägg #4: Postat: 2007-09-06 16:29:00
Billy Butt
Gud va ni tar allting på så blodigt allvar... släppna av... och tänk lite.... Om jag inte skrev så då skulle ni inte ha någonting att kommentera eller hur? Det kallas för provokativ journalistik. Det är nog bara Cim som fattar detta tror jag.
Inlägg #5: Postat: 2007-09-06 20:31:00
emmituss
Svara på frågorna istället.
Laddar...