Sex, sex och åter sex

Inlägg #1: Postat: 2007-09-01 22:01:00
Sunny
För kroppskontakten är lika viktig i livets slutskede som när vi är små barn. Men den mera aktiva sexen tonas ju gradvis ner. Sjukdom tar oxå bort en del av lusten.
Men en smak av hans nakna hud på min tunga gör mig fortfarade yr av kärlek.
Inlägg #2: Postat: 2007-09-01 22:04:00
Sunny
Kanskje det delvis beror på att jag aldrig levt i tvåsamhet utan utforskat o bejakat alla sidor av min egen sexualitet? Jag har tagit för mig under livets gång så jag har att jämföra med o denna sensuellt mjuka formen av sex är lika tillfredställande som de mera aktiva varianter jag använde som yngre. *ler*
Inlägg #3: Postat: 2007-09-01 22:06:00
Sunny
Men jag tycker att samhällert i stort är alltför sexfixerat o allt för torftigt när man talar om antalet orgasmer,stora bröst eller stora snoppar som en måttstock på bra sex.
Inlägg #4: Postat: 2007-09-01 22:43:00
Janne B
Problemet är ju delvis att sexualiteten blivit en offentlig samhällsfråga tyngd av kommersialism - istället för en privat familjesak. En familj kan se ut på många sätt - men den är privat. Det är till stor skada att gränsen mellan det offentliga och privata nästan utaderats. Man märker detta bland annat på mobilpratarna...
Inlägg #5: Postat: 2007-09-01 22:48:00
Janne B
Vi vet alla att ett litet barns utveckling är starkt beroende av hudkontakt. I många kulturer bär kvinnorna barnet mot huden i över ett år, i tygpåsar på ryggen osv./ Det är nog ganska lika med äldre personer. Ju mindre hudkontakt ju snabbare åldrande riskeras. I nödfall kan ett djur ersätta människohud.....God natt!
Inlägg #6: Postat: 2007-09-02 15:03:00
Sunny
Min dotter o henne man bär sina barn i tygpåsar närmast kroppen. Den för tidigt födde bar de under kläderna emot huden: "Kängurumetoden."
Funkar bra. När jag nattar M ,2 år,ligger vi tätt i hop medan jag berättar sagan o den lilla håller ett stadigt tag i min fläta o smeker mig i ansiktet!
Laddar...