|
Inlägg #1: Postat: 2007-08-31 18:16:00
|
|
CimEfraimsson |
För att klargöra - det andra fallet läggs ner pga bristande bevisning, INTE pga att 21-åringen bevisats oskyldig. Det tycker jag är förbannat viktigt att observera. Han blev inte friad, fallet lades ner. Och det första fallet går snart upp i Hovrätten. Jag ser inget av dessa fall som avslutat.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2007-08-31 18:18:00
|
|
CimEfraimsson |
Dessutom, som en vän till mig observerade, tycker jag 21-åringen uttrycker sig speciellt exempelvis här:
-Vad är det de vet som inte svenska folket vet?
– Fallen har varit olika. Första gången medgav jag att jag haft sex. Nu har jag hela tiden bestämt hävdat att jag inte har haft sex. /.../
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2007-08-31 18:20:00
|
|
CimEfraimsson |
Och här:
-Har du en skev kvinnosyn?
– Jag respekterar killar som tjejer. Jag är otroligt ärlig och rakt på sak och det uppfattas som jävligt drygt ibland. Men jag är en snäll kille, inte bråkig. Det där om skev kvinnosyn har jag aldrig förstått.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2007-08-31 18:21:00
|
|
CimEfraimsson |
Alltså som svar på en fråga gällande hans sms med ordet "gänghora". Han är 21 år och förstår inte det skeva med att kalla en tjej för hora. Det är bland det läskigaste jag hört.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2007-08-31 18:22:00
|
|
CimEfraimsson |
Ja, det är en blaska, och dom har fått skynda sig som fan för att få upp den, men om han sagt såhär är det fruktansvärt skrämmande. Och i det stora hela tycker jag intervjun talar för att han är skyldig, inte motsatsen.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2007-08-31 18:34:00
|
|
Nähädu |
Håller med till 100 om expressenintervjun. Den var, i tuff konkurrens, det sämsta jag läst.
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2007-08-31 20:12:00
|
|
Franklin |
Om jag ska vara ärlig tycker jag både att Cim Eflirans...nivetvemjagmenar och Billy Butt ska lägga ner denna patetiska cirkus. Ingen av er vet ett jävla skit. Det är drygt och fånigt att se er försöka mästra varandra. En ung brud med dåliga erfarenheter som tror hon har svaret på allt och en gammal gubbe med dåliga erfarenheter som tror han har svaret på allt. Ni borde kanske träffas förresten.
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2007-08-31 20:13:00
|
|
Franklin |
Låt dom som vet och kan göra sitt jobb. Det tjänar vi alla på.
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2007-09-01 07:53:00
|
|
Billy Butt |
Svar 7: Franklin du vet inte ett skit om vad jag eller Cim har för kunskaper. Håll tyst!
|
| |
|
Inlägg #10: Postat: 2007-09-01 08:37:00
|
|
Inger-Sofia |
GOD MORGON.Billy.du säger åt franklin att hålla tyst, fast du inte själv har kunskapen,så anklagar du cim för att bl.a.ljuga.Jag vet inget om det cim *säger om sin källa-vet du???Eller antar du.Våldtäckt är för jävligt,Lögner som fäller människor är för jävligt-som framställler dom i dålig dager/felaktigt är för jävligt.RESPEKTLÖSHET ÄR FÖR JÄVLIGT.Skitsnack är för jävligt.Personangrepp/slag under bältet är för jävligt.Nu har jag sagt alla för jävligt som ryms i rutan..k,
|
| |
|
Inlägg #11: Postat: 2007-09-01 08:48:00
|
|
Inger-Sofia |
hmm....jag måste in med ett för jävligt till...."det är för jävligt,när människors feghet,drabbar/tas ut på andra människor,så var det oxså sagt...
Ha det gott Ni alla...
|
| |
|
Inlägg #12: Postat: 2007-09-01 09:21:00
|
|
Inger Olsson |
Ang. artikeln i Expressen: Killen har ju defintivt "hjärnsläpp". Skyldig eller inte, tar jag inte ställning till. Å andra sidan handlade artikeln mycket om hans mamma, kommunist, som kutar för wienerbröd och mutar journalist...
|
| |
|
Inlägg #13: Postat: 2007-09-01 16:37:00
|
|
Billy Butt |
Det finns en sak till som är fördjävligt Inger Sofia Svar 10 & 11 nämligen när en skribent tarf ut skulden på misstänkta innan de har fått sin sak prövad av en domstol.
|
| |
|
Inlägg #14: Postat: 2007-09-01 18:14:00
|
|
Inger-Sofia |
Jaa,Billy,det är förvet :d- jävligt,att döma någon,vad det än gäller, innan skuld/sanningshalt bevisats,allra minst,om man inte känner till fakta/personerna/händelsen..eller var på plats- att låta taskigheter halka ut ur sin mun och anklaga någon för lögn,då är man ju en lika god kålsupare själv, i så fall,*ingen dömnd utan..*var det ju.Den värsta, hårdaste,mest skoninglösa domstolen,är vi människor, vi dömer varandra,på hörsägen,utan att låta den dömnda få komma till tals/lyssnad på.
|
| |
|
Inlägg #15: Postat: 2007-09-02 06:33:00
|
|
Inger-Sofia |
Morrn.Billy..vill bara göra ett litet tillägg.Jag stavar för jävligt med J,därför att jag inte gillar karln, som framställs, med horn i pannan.Jag har strukit honom från min inre bekantskapskrets och därför plockat bort-helt hämningslöst, från mitt kartotek bokstaven D.:.Utan att fråga någon om lov...sköt om dig.
|
| |