Stureplan - ett laglöst land

Showing page 1 of 2: 1  2
Inlägg #1: Postat: 2007-08-31 16:09:00
Mayito
Herr Lundahl, du kommer något fel in i debatten. Om du tänker "pröva" något om förtal eller liknande från BB:s sida så ligger du liksom helt fel i tajmingen. BB och jag har angripit Cim som svar på tal. Du har inget case. Cim har exempelvis varit betydligt mer personangreppande mot mig än vad jag varit mot henne. Så du borde granska Cim istället, mannen. Läs igenom alla trådar som handlar om Stureplansfallen först.
Inlägg #2: Postat: 2007-08-31 16:11:00
Mayito
Fortfarande ligger proportionerna i personangreppsmatchen både i kvantitet och irrelevans på ungefär 98 procent från Cims sida och typ max 2 från BB:s och min. Läs alla trådar först för Guds skull. Då får du helheten klar för dig och då ser du både BB:s och min tajming. Du jagar fel villebråd, mannen.
Inlägg #3: Postat: 2007-08-31 16:19:00
Michael Lundahl
Svar 1-2: Ah... tre fel gör två rätt, eller vad är det du försöker påstå? "Hon började" är på äkta sandlådenivå. Jag har själv fått utstå Billys härjningar, som rör sig långt utanför sakfrågorna så inte ens när du börjar vifta med plastspaden har du något att komma med. Billy går med slående envishet till attack mot person, oavsett om denne använt det myntet eller inte.
Inlägg #4: Postat: 2007-08-31 16:21:00
Michael Lundahl
Hans senaste bravad var att kalla Cim för "psykotisk"... klockrent förtal, gjort enbart för att försöka trasha Cims person. Om du vill ställa dig bakom sådant så skyll dig själv.
Inlägg #5: Postat: 2007-08-31 16:23:00
Mayito
Aha! Se där! Jag kände inte till bakgrunden och att du hyser agg till BB. Det borde göra dig ännu mer försiktig här. I detta fall kan jag personligen intyga att BB:s attack mot Cim var fullständigt befogad. Jag delar dessutom BB:s åsikt. Det är möjligt att BB grisat omotivera tidigare men inte denna gång. Du har inget case. Ta en kall dusch och en bira och chilla.
Inlägg #6: Postat: 2007-08-31 16:25:00
Mayito
Ja, jag ställer mig bakom uttrycket "psykotiskt". Jag som följt Cims inlägg noga under ett antal dagar i dessa debatter noterade en stor förändring i skrivstilen. Jag tänkte för mig själv: "Psykos" när BB plötsligt skrev ut det. Och snacka inte om klockrent förslag, för jösse namn. Det Cim ägnat sig åt mot en försvarslös 21-åring som satt häktad saknar all motsvarighet. Läs ALLA trådar för fan.
Inlägg #7: Postat: 2007-08-31 16:27:00
Mayito
Jag talar enbart för mig själv nu. Den enda anledningen till att jag gick offroad och hakade på psykostråden var att Cim FÖRST agerat bottenlöst sviningt och förtalat en försvarslös man. Jag har alltså ett ädelt motiv. Det saknar Cim helt.
Inlägg #8: Postat: 2007-08-31 17:14:00
CimEfraimsson
Haha, komiskt att se hur du nu blir rädd, Mayito. Michael, jag kan inte nå din profilsida om jag inte vet exempelvis en artikel du skrivit. Bugg i sourzesystemet typ, det finns ingen sökfunktion.
Inlägg #9: Postat: 2007-08-31 17:26:00
CimEfraimsson
Annars kan du nå mig via Schlyter, om du kontaktar honom så att säga. Han har mina uppgifter.
Inlägg #10: Postat: 2007-08-31 17:31:00
Nähädu
Undrar vem som agerat mest psykotiskt här...?
Inlägg #11: Postat: 2007-08-31 17:34:00
Ramona Fransson
Försvarsadvokater tar bra betalt för att göra Grevéost med extra stora hål, av Sveriges rikes lag. Politikerna kränger osten på rea och vi andra, ja vi sitter fast i råttfällan och gnäller!
Inlägg #12: Postat: 2007-08-31 17:51:00
Janne B
8 cim/ Nedanför varje hel artikel finns en Google sökruta. Där skriver du in ett namn och får till exempel ML hela produktion o når hans CV mm /Ja
Inlägg #13: Postat: 2007-08-31 17:52:00
Ramona Fransson
Till Cim: Så länge som inte det träder fram en person bakom signaturen, oavsett vilken signatur, ignorera! Svara inte! Låt personen skriva för att ingen ska läsa! Det är fegt att gömma sig! Det borde alla veta som skriver på Sourze !
Inlägg #14: Postat: 2007-08-31 17:53:00
Inger Olsson
Billy Butt och "Mayito" går alldeles för långt.
En sak vet jag om dessa 2: att de a l d r i g skulle förstå vad en våldtäkt egentligen är och ytterst innebär. Nej, jag kallar dem inte ens män utan ynkliga "mammas pojkar". Kan någon, med handen på hjärtat, kalla dessa för män med stort M?
Inlägg #15: Postat: 2007-08-31 18:05:00
CimEfraimsson
Tack Janne!
Inlägg #16: Postat: 2007-08-31 18:21:00
Franklin
Fan vad glad jag är över att jag inte bor i Stockholm längre. Skönt att slippa den lilla inavlade sfären. Utanför Stockholm är Stureplan inget, zip, noll, nada. Här nere i sköna södern är det cool. Man!
Inlägg #17: Postat: 2007-08-31 19:18:00
GunnarL
16/ Nej, vem fan bryr sig om Stureplan? Det inträffade visar bara vilken sjuk miljö som råder! Debatten här har urartat totalt!
Inlägg #18: Postat: 2007-08-31 19:59:00
Franklin
Precis Gunnar, det bor i runda slängar en mille pajsare i Sthlm. Det är förmodligen en minoritet av dessa som bryr sig om Stureträsk. Sedan har vi oss resterande åtta mille som bor utanför Hufvudstaden. Och vi skiter högaktningsfullt i vad som händer på den där lilla inavlade platsen. Ändå kan små triviala kvasihändelser, likt denna, ta en så ofattbar stor plats i media. Snacka om förlorade perspektiv. Sthlm är dessutom fett off ur ett sverigeperspektiv.Det är här nere i södern det händer.
Inlägg #19: Postat: 2007-08-31 20:02:00
Franklin
Egentligen borde varken Aftonbladet, Expressen, SVT, TV4 eller knappt några andra medier heller distribueras någon annanstans än i Sthlm. För det är ändå bara för folk i Sthlm skiten är intressant.
Inlägg #20: Postat: 2007-08-31 20:06:00
Franklin
Själv har jag börjat nyttja danska medier istället. De känns mer passande för oss i södern. Köpenhamn ligger cirka två timmar från min bostad, Sthlm sju. Lätt val. Fett lätt.
Showing page 1 of 2: 1  2
Laddar...