|
Inlägg #1: Postat: 2007-08-29 18:02:00
|
|
Mayito |
Ja, du, Angus. Om du hängt med i svängarna här vet du att jag ägnat mig åt att ritualslakta Cim Efraimsson INNAN det ens var tal om att snubbarna skulle bli släppta. Jag angrep alltså Cim för att hon svinade mot människor som ligger ner och tydligen behöver jag lägga dig i samma håv. Oavsett hur det gått med detta fall är det fegt och svinigt att ta ställning i skuldfrågan mänskligt men det är sjukt att driva kampanj.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2007-08-29 18:16:00
|
|
angus |
Ta ett djupt andetag Mayito, tror du att det ligger mer i artikeln som t ex vilken uppfattning man kan få av media och vilken funktion densamma bör ha ? Tagga ner dig lite och öppna för diskussion istället, och antagligen vore det bra om du tog blodtrycket i samma veva.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2007-08-29 20:07:00
|
|
Sunny |
Tja Nu kan Michael L skriva vad var det jag sade?
Det höll inte till åtal.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2007-08-29 21:04:00
|
|
Jan E |
Ja, det är för bedrövligt. ”Brott går ej att bevisa”, hur många gånger har man hört det vid det här laget? Suck. Jag gissar att det första målet där båda blev friade och som ska upp i hovrätten inom kort slutar på samma sätt. Det är hög tid att återigen skärpa lagstiftningen.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2007-08-31 17:03:00
|
|
Daniel Wijk |
Så du önskar alltså att en människa som inte kan ses som skyldig enligt lagen ska fängslas och våldtas för att det känns bäst för dig? Du bör nog fundera över dina känslor, det är inte bra att hysa den formen av hat mot någon du varken känner eller har någon saklig information om.
|
| |