De fulengagerade

Inlägg #1: Postat: 2007-08-28 22:13:00
GunnarL
f/ Där kan Du bl.a. se vad hedervärda Ramona Fransson - själv med ett om än misslyckatpolitiskt förflutet - och Joakim Steneberg anser om politiker! Så ta ett gott råd. Avengagera Dig omgående och sälla Dig i stället till klagokören. Den är mycket större och dessutom mycket enklare att delta i!
Inlägg #2: Postat: 2007-08-28 22:15:00
GunnarL
f/ Att människor engagerar sig politiskt tycker jag över huvud taget är ett väldigt skumt beteende - enda anledningen är naturligtvis att Du är ute efter att sko Dig själv ekonomiskt. Att någon skulle ha ideella skäl är ju smått löjligt!
Inlägg #3: Postat: 2007-08-28 22:19:00
GunnarL
f/ Jag tror att vi skall sikta på att uppfinna någon typ av intelligent och givetvis vacker typ av docka som vi kan rösta på nästa val typ Barbie vs Ken - ungefär som man röstar i Eurovision song contest eller Big Brother! Fast snart är vi väl i ett läge där vi röstar på pitbull eller pudel vem är smartast?. Det verkar vara ungefär där som den intellektuella debatten befinner sig!
Inlägg #4: Postat: 2007-08-28 22:49:00
GunnarL
Beträffande mitt svar nr 1 så kan Du faktiskt stryka Joakim Steneberg! Där var jag inte rättvis - jag läste om kommentarerna och kom fram till det.
Laddar...