|
Inlägg #1: Postat: 2007-08-27 21:37:00
|
|
anneskaner |
Tyvärr Robban kastades ut när han var 16 år och bodde därefter i många år som uteliggare. Hans föräldrar kunde inte acceptera att Robban var punkare och en avvikare i systemet. Därför motarbetar de honom i dag också vad gäller hans son.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2007-08-27 22:19:00
|
|
Sunny |
Ramona: Jag känner inte Robban men vill bara påminna om att det finns många som jag själv. Dvs som helt saknar släkt o nära anhöriga när de växer upp. De börjar på barnhem o bor i fosterhem o sedan får man klara sig sjäv.Mina anhöriga är de jag själv skaffat mig: Mina män ,barn o barn barn. O det tog ju över halva livet.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2007-08-27 22:22:00
|
|
Sunny |
O jag har ju aldrig kunnat ge mina barn en mormor,morfar,farmor,moster,faster kusiner ,eller någon slags släkt som andra har.Mina gubbar är lika illa lottade som jag. Men även om Den Käre haft en tät relation med sin familj hade den ju vareit borta sedan länge: han är ju 83 o då brukar man vara föräldralös *fnissar*
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2007-08-28 08:33:00
|
|
Ramona Fransson |
Då kvarstår fotograferingen. Media älskar att skriva om dessa händelser men de vill ha bilder. Rebellrobban har inget att förlora, eller hur? Allt eller inget! Blir hans fall uppmärksammat i Sverige kanske lösningen kommer närmare.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2007-08-28 08:35:00
|
|
Ramona Fransson |
Men förresten, var är mamman? Vill hon inte ha sin son? Eller är hon avliden?
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2007-09-12 22:11:00
|
|
RebellRobban |
Mamman ville inte ta hand om vår son dom dagar hon skulle ha honom så nu väntar europadomstol
|
| |