Inlägg #1: Postat: 2007-08-21 10:59:00
|
CimEfraimsson |
Men åh en så tråkig och intetsägande artikel. Ja, han skulle kunna säga det rätt i ansiktet på dom, det säger sig självt, att skriva det öppet på aftonbladet.se är i princip samma sak. Han har som bekant obscent mång aunika besökare varje dag. Och ja, det är roligt. Svinkul, till och med. Plus att han oftast har rätt. Säger saker ingen annan vågar säga. Sverige behöver sånt, kräver sånt. Det märker man ju på besökarantalet på hans blogg.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2007-08-21 12:15:00
|
Telluselle |
Menar du att ett stort antal besökare automatiskt validerar innehållet? Att flera tusen anhängare till Hitler skulle validera handlingarna - för att ta till ett klyschigt exempel. Tror du att alla tonåriga skolbarn som läser, en del med svenska som andraspråk, förstår ironin, eller finns det en möjlighet att hans påstådda ironi i själva verket bekräftar deras kulturers människosyn/kvinnosyn?
|
|
Inlägg #3: Postat: 2007-08-21 20:24:00
|
fahid |
Alex Schulman är en köpt journalist. Vad kan man förvänta sig av en sådan!
|
|
Inlägg #4: Postat: 2007-08-22 00:01:00
|
Telluselle |
Cim - jag menar inte alls att Schulman skulle ha en sned kvinnosyn. Men jag tror att det finns en fara i att när han säger att "han känner större ägande över Katrin" efter giftelmålet, att människor vars kultur har en sådan syn, INTE tolkar det som ironi utan som en bekräftelse på att fortsätta förnedra kvinnor osv. Artikeln handlar inte bara om Schulman, övriga kan jag dock inte namnge pga polissak.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2007-08-22 14:52:00
|
Solen |
Jag är mer intresserad hur dom kan tjäna så gräsligt bra med reklampengar på bloggannonser...
Hur gör dom mer exakt...för vanlig googlereklam brukar väl i bra fall ge en tusing bara i månaden...?
|
|