Inlägg #1: Postat: 2007-08-20 12:35:00
|
Janne B |
IDIOTER blir sällan senatorer, vicepresidenter och liknande. Han har säkert sina brister men i huvudsak är Gore en rikt begåvad person med stora kunskaper.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2007-08-20 13:08:00
|
Joakim Steneberg |
"Lynas "Sex grader. Vår framtid på en varmare jord." spiller den här gången ingen tid på att diskutera den patetiska förnekarfrontens tafatta försök att hindra samhället från att göra vad det borde ha gjort för länge sedan". Torgny Nordin, SVD kultur 19.08.07.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2007-08-20 13:16:00
|
Joakim Steneberg |
Sedan kanske man kan påpeka, att vissa sällsynta men snabbt genomtänka och avklarade kommentarer på sourze faktiskt verkar höja nivån! Massan av övriga vardagskommentarer här ter sig nämligen vid en jämförelse som nästan briljanta och genialiska! Ingen särkild i åtanke....inte ens den här
|
|
Inlägg #4: Postat: 2007-08-20 22:31:00
|
Sunny |
1 Janne: Jag önskar att det var så enkelt. Men i USA har de i dag en fullblodsidiot till president!! O man kan nog hitta åtskilliga presidenter o valda kungar liksom ärvtliga ämbeten där idioter lyfts fram ändå.
Tsar Peter som var gift med Katarina den stora lekte med sina tennsoldater när han skulle lära sig läsa o skriva.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2007-08-21 08:51:00
|
Janne B |
Jag lärde mig en gång att idiot var den persson som inte kunde lära sig att läsa och skriva och en del annat. Ordet används nog inte i vetenskapliga sammanhang längre, det ersattes för en tid med obildbar. / Nu är väl ordet idiot bara ett skällsord. / Bush har lett stora företag men även jag ser förvisso hans brister. / Tsar Peter är jag inte daterad på...
|
|