Är det dags för mig att kasta in handduken?

Inlägg #1: Postat: 2007-08-18 18:55:00
Nemesis
jag har boderline så för mig blir det DBT OCH inge KBT. men jag måste lära mig äta innan jag får börja men mat ger mig sådan ångest att jagi nte klarar det. hade jag haft lön kanske jag kunde levt på något annat än pasta... allt är så nattsvart att jag inte ens orkar tänka framåt. efter år av ångest och självmords försök finns det något annat? hoppas mörkret aldrig kommer dig nära. varma hälsningar och tack för tipset
Inlägg #2: Postat: 2007-08-19 15:40:00
angus
När det gäller just borderline kan det hjälpa långt med kärlek från nära och kära, och jag tycker du kommit långt med att skriva här, skulle gärna läsa en bok om hur ditt liv sett ut och gestaltat sig.
Inlägg #3: Postat: 2007-08-19 23:06:00
Nemesis
jag har inga nära och kära. jag är övergiven och dom tog min 5 åriga son oxå så nu är det bara jag. jag håller på med en bok som har lite av mitt liv i. jag orkar inte ta itur med allt skit jag vara med om. kanske för att jag inte förstår allt än. jag blir adelles tår ögd när du säger så där...
Inlägg #4: Postat: 2007-08-20 22:42:00
Sunny
Nemesis Jag har varit där du är! Totalt ensam i universum o utan en enda människa o många år utan en säng att sova i. Men det kAN förändras: tro mig! I mitt fall så mötte jag en människa...
Jag födde ett barn...
Men visst: De psykiska sjukdommarna får jag ju leva med. Med åren tillkommer fysiska krämpor på toppen. Men det är värt det!! Tro mig ! Kram Sunny
Inlägg #5: Postat: 2007-08-21 17:08:00
angus
Nemesis, jag har också varit totalt själv, boende i skogen, ibland i övergivna bilar, men idag är allt motsatsen, det går att komma dit, om det hjälper så adda mig till ditt msn så kan vi pratas vid när vi loggar in, angus63msn.com, bamsekramar till dig
Laddar...