|
Inlägg #1: Postat: 2007-08-17 21:34:00
|
|
Sunny |
Hej! Jag läste dig även i DN. Du har så väldigt rätt! Själv äger jag ingen mobil men det är av tekniska orsaker: jag har svårt att hantera dem. Annars skulle jag haft en med kontantkort vid alla sjukhusresor inom denna familj.
Men det finns telefonkort. De unga är olika inställda: sonen är slav under sin mobil: han avbryter allt samtal när det ringer o ringer gör det hela tiden.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2007-08-17 21:37:00
|
|
Sunny |
Visst har han med egen firma ett visst nödvändig nåbarhetsbehov men det finns gränser!
Både jag o hans egna familj blir galna av att föra alla samtal med någon som sticker emellan i mobilen. Har man tur är den tyst hela 10 min. Han pratar när han kör bil eller sitter i en grävskopa o på toaletten o när han ska vara med barnen!
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2007-08-17 22:01:00
|
|
steno |
Tack för respons.När samtalen blir så många lever man inte sitt eget liv. Tacka fan för att folk blir utbrända
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2007-08-17 22:04:00
|
|
steno |
UJag har min bara för att ringa med. Bara familjen har numret. Själv måste jag kolla i almanckan, kommer inte ihåg det. När vi reser bort kopplar vi över den fasta till mobilen och kan svara som vanligt
|
| |