Invandrare skrämde bort mig från nya jobbet

Inlägg #1: Postat: 2007-08-16 20:10:00
bagge
Ja vad ska man säga. Om det inte vore för att jag räknar mig som relativt ung hade jag sagt "dagens ungdom". Jag antar att Ruborg röstar på SD nästa val så att han slipper konkurrera med arbetsvilliga utlänningar...
Inlägg #2: Postat: 2007-08-16 20:40:00
Ramona Fransson
Hade varit riktigt spännande att tvinga samtliga riksdagspolitiker, att i en hel månad, arbeta med det du gjorde eller inom äldreomsorgen, och få ut i lön samma som du fick. Riktigt spännande!
Inlägg #3: Postat: 2007-08-17 07:59:00
Franklin
Jag tvivlar starkt på att invandrare har det lättare på arbetsmarknaden än svenska ungdomar. Det är inte den bild jag fått av verkligheten. Däremot håller jag verkligen med dig om att språkförbistringar är ett rejält problem i vissa sammanhang. Att inte kunna kommunicera om viktiga saker på en arbetsplats är en fullständig katastrof.
Inlägg #4: Postat: 2007-08-18 22:52:00
MLJohansson
Hur många är inte arbetsplatserna där "tid är pengar", effektivitet är guld och slavdriveri ett mål. Framfört i en personalpolicy fullspäckad av "laganda,ambition och att gemensamt sträva mot vidare utveckling." Framgångslögner som snabbt ser till att de som inte trivs på företagets framgångståg kastas av och körs över fort som f*n...
Inlägg #5: Postat: 2007-08-19 00:49:00
Mysan
Jepp råkade i konflikt med en muslimsk tjej på mitt jobb inte att leka med.I dag är jag livrädd för att komma på sådana jobb igen!
Inlägg #6: Postat: 2007-08-19 14:06:00
johnnyreb77
Sossarna brukar säga att "dom som
röstat Borgerligt får vad dom förtjänar", men samma sak kommer
att kunna sägas om dom Svenska Arbetare som röstar på Sossarna nästa val. Måna har klart deklarerat
att "den nya socialdemokratin ska ha sin grund i miljonprogrammets
områden". Kan det sägas tydligare ?
I Månas ögon är invandrarna allt
och Svenskarna inget, dårar är dom
som läst detta men ändå röstar
på Vänster-blocket S,Mp,V ..och
dom får vad dom förtjänar...av Måna
Inlägg #7: Postat: 2007-09-11 13:01:00
robbe74
Vad sa du sossarna hade byggt upp? Segregerat samhälle, Skola som är en katastrof liksom vården trota otrogt skattetryck. Var mer ville du? Såna här personer som tycker allt är så bra tills dom själva drabbas ska bara vara tysta!
Inlägg #8: Postat: 2007-11-07 08:20:00
saidox
En muslimsk tjej? Inte att leka med? Repetera de orden for dig sjalv, och du kanske kanske kanske hor dig sjalv.
Inlägg #9: Postat: 2008-01-25 13:52:00
Ragnhild Blücher
Språkmänniskor brukar inte bli accepterade inom den praktiska sektorn. Din stilistik och meningsbyggnad avslöjar snarare en teoretisk läggning än den trögtänkta attityd som huserar på industrigolvet.

Ovsett antalet invandrare på Guldfågeln så hade du garanterat blivit bortmobbad.
Laddar...