Inlägg #1: Postat: 2007-08-10 12:52:00
|
Janne B |
För så påverkad blir jag av crescendot. Det vill säga att jag på väldigt svaga grunder tar ställning emot en person. Erkänner att jag då och då tänkt "Kastrera den jäkeln" utan att jag vetat mer än det som stått i en rubrik. En stund senare har jag skämts över mig själv. Samt hoppats på att jag ska bli en bättre och mer kritisk människa. "Gud är inte färdig med mig än".
|
|
Inlägg #2: Postat: 2007-08-10 13:08:00
|
Mayito |
Jag är inte heller färdig med dig än. :-Fortfarande existerar domen från tingsrätten som du så generöst tidigare citerat ur. Med tanke på klipptekniken får man lätt intrycket av att grabbarna var skyldiga. Jag väntar fortfarande på att du ger en sammanställning kring tjejens ÖVERBEVISADE lögner och annat som talar emot hennes story. Efter det är jag övertygad om att Gud förlåter dig...
|
|
Inlägg #3: Postat: 2007-08-10 21:36:00
|
Daniel Wijk |
Alla slåss vi nog mot vår egen vrede över saker i samhället. Själv är jag argare på våra folkvalda i olika frågor än vad jag är på olika brottslingar. Våra folkvalda gör det ju mot hela befolkningen medans en "vanlig" brottsling gör det mot ett fåtal.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2007-08-31 01:57:00
|
Uno Hansson |
2/ Jaså!?! Hur fungerar egentligen en besserwisser? Är en besserwisser helt färdig?... eller?
|
|