Inlägg #21: Postat: 2007-08-10 17:16:00
|
Rogntudju |
Mayito! Varför ska JAG ge mig? Läs svar 6. Med vilken rätt...?
|
|
Inlägg #22: Postat: 2007-08-10 17:18:00
|
Rogntudju |
"Det är rätten som avgör" och det är ju så sant.
|
|
Inlägg #23: Postat: 2007-08-10 18:31:00
|
Billy Butt |
Jag generaliserar INTE. Jag hävdar att tjejer som tänker som Cim Efraimsson visar i sin text, är de typ av tjejer som falsk anmäler våldtäkt. Det står jag för! Jag menar unga tjejer SOM TYCKER SOM CIM TYCKER I HENNES ARTIKLAR... Inte alla unga tjejer!!!
|
|
Inlägg #24: Postat: 2007-08-10 18:56:00
|
Mayito |
Jo, jag vädjar till dig att försöka hålla dig till ämnet och inte skjuta in dig på enskilda detaljer i en debattörs inlägg. Försök att se till vad BB menar i stort att VISSA tjejer beter sig illa. Jag fattade det fullt ut. Självklart menar han inte ALLA utan att riskgruppen är feminist/ung tjej/usel debattör.
|
|
Inlägg #25: Postat: 2007-08-10 19:15:00
|
Sunny |
BillyB: Jag tycker nog att det finns visst belägg här för ett utpekande.
De här killarna var ju omtalade för sina fasoner redan innan någon anmälde dem? Men de ska självklart ha en juste rättegång!
Akta dig för att blanda in ditt egna fall: det var väldigt annolunda o en rättsskandal!
O visst finns det sådan tjejer.Som du ju fått erfara.
|
|
Inlägg #26: Postat: 2007-08-10 19:38:00
|
Sunny |
Mayito 24 BB har ju all anledning att vara ledsen o arg. Han råkade ut för de där som säger lite så här: -"Först våldtog han mig o sedan drack vi kaffe o sedan våldtog han mig ingen!" Bara det att den ena flickan reste till Londom efteråt o bodde med BB på hotell. Jag har själv blivit våldtagen o kan försäkra dig att man inte ens vill vara i samma stad efteråt.
Dessutom tilläts 4 olika tjejer att sitta o snacka i hop sina stories!
|
|
Inlägg #27: Postat: 2007-08-10 19:48:00
|
susanna s |
Om det är våldtäkt eller ej i det här nya fallet ska domstolen avgöra inte debattörer i media. I det förra fallet har jag läst domen och där visade fynden på brottsplatsen att tjejjen hade ljugit alternativt starkt överdrivit. När den tekninska bevisnings i huvudsak stöder killarnas version och inte tjejjen har domstolen inget annat val än att fria, nått annat vore en rättsskandal
|
|
Inlägg #28: Postat: 2007-08-10 20:10:00
|
Billy Butt |
Sunny, det har inte ett dugg med mitt mål att göra. Det handlar om rättssäkerheten och hur en liten okunnig tjej som Cim Efraimsson piskar upp en lynchstämning mot två killar som inte ens fått sin sak prövad i domstolen ännu! Sådana småtjejer ska lära sig hålla käften tills dess att en fällande dom finns som underlag. Då får man gärna skriva vad hon skrev - men INTE INNAN! En del småbrudar är så korkade att de inte fattar det där och jag ville driva hem poängen tufft och bestämt!
|
|
Inlägg #29: Postat: 2007-08-31 01:48:00
|
Uno Hansson |
24/ Mayito, Cim är en ung tjej, men hon är absolut ingen oengagerad och usel debattör! Det behövs självklart fler sådana tjejer som Cim! mvh Uno Hansson, pensionär och medlem av Cim fanclub.
|
|
Inlägg #30: Postat: 2007-08-31 23:39:00
|
Sunny |
28 0 29 Billy: du ska inte försöka förminska Cim enligt klassiskt gubbmaner: det stupar du själv på.
Uno: Ja du vi behöver felara över huvud taget som engagerar sig i det som händer! Särskilt behöver vi unga som Cim!
|
|