Generation alkis 80-talisterna

Inlägg #1: Postat: 2007-08-02 16:08:00
andriskangeris
Njae. Jag varken jobbar inom media eller har särskilt mycket kontakter inom media. Har vänner som jobbar med vitt skiljda saker - allt från studenter, läkare, postiljoner till ica-kassörer, pokerspelare och säljare.

Nästan alla dricker för det mesta mer än socialstyrelsens rekommendationer om man säger så. Vissa mer, vissa mindre, vissa mycket under vissa perioder och så vidare.
Inlägg #2: Postat: 2007-08-02 16:35:00
Biff
Ok, som jag har förstått det är iaf suparkulturen ganska utbredd i mediabranschen. Att studenter super lite var och varannan dag är ju självklart. Detsamma gäller väl dem som har okvalificerade arbeten. Däremot har jag svårt att tro att särskilt många läkare och liknande kommer bakfulla till jobbet, åtminstone bland de unga som inte har så stor erfarenhet.
Inlägg #3: Postat: 2007-08-02 16:35:00
Biff
Hur som helst, med tanke på hur mycket rökningen har minskat och hur mycket som görs för att minska arbetsskadorna kan man med gott samvete ta sig en extra sup enligt mig, om man ändå inte har något viktigt att göra dagen efter.
Inlägg #4: Postat: 2007-08-02 16:41:00
andriskangeris
Härlig inställning där :

Håller med dig helt angående suparkulturen i mediabranschen. Det är också den bilden jag själv har fått.
Laddar...