|
Inlägg #1: Postat: 2007-08-02 15:49:00
|
|
steno |
Läcberg är ett märkligt fenomen men det är Leif GW också, en man med överdimensionerat självförtroende. "Mellan sommarens längtan..." kom jag inte igenom. Han har kunnat hämta stories från sitt yrke men kan inte skriva så mycket bättre än CL, tycker jag
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2007-08-02 16:29:00
|
|
kjellekborg |
Nu har iallafall fått publicitet.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2007-08-02 19:59:00
|
|
GunnarL |
1/ Ja Du steno, det är så att smaken är som baken - dvs. delad. Jag uppskattar Leif GW:s böcker väldigt mycket - allt ifrån "Grisfesten" till "Mellan sommarens längtan till vinterns köld". Jag har bara läst en bok av Camilla Läckberg - "Stenhuggaren". Och den var väl rätt OK men absolut ingen höjdare.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2007-08-03 00:04:00
|
|
Sunny |
Steno O Gunnar: Jag älskar GW:s böcker! I synnerhet de som han skrivit nu : han har utvecklats enormt sedan Grisfesten men grejen med dem är ju att man bör veta lite vem som är vem o vad som hände då för tiden eftersom han ger sig på lätt kamoflerade verkliga personer. Vissa poliser o ämbetsmän är inte glada!
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2007-08-03 00:07:00
|
|
Sunny |
O steno: Om du tycker att Leif har ett förstort ego NU så skulle du hört honom som ung!!!
Det är den sidan hos honom som är lite avskräckande antingen han talar eller skriver.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2007-08-03 00:09:00
|
|
Sunny |
Camillas målgrupp tror jag är unga kvinnor?
Har i dagarna avslutat min 3:e CL. Tycker att intrigen haltar lite ibland men att hon är en njutningsfull underhållare.
|
| |