En artikel som väckt känslor

Inlägg #1: Postat: 2001-09-14 13:57:00
Stefan Holmqvist
Kan du sluta ta upp spaltutrymme om din djävla artikel? Din djävla svada börjar kännas tröttsam. Be om ursäkt i stället för att bortförklara dig med en lek med ord och hårklyverier.
Inlägg #2: Postat: 2001-09-14 15:32:00
Juanita
Så krig och våld löser problem? Jag tycker att det är bra att ha USA som en så kallad polis över hela världen, vilka skulle vi annars ha? Kina, vilken utopi.
Inlägg #3: Postat: 2001-09-14 15:48:00
Aribus
Läs uppenbarelsebokens 18:e och sista del. Den förklarar vad som verkligen har hänt..börja på 18:10 om ni är rastlösa och inte orkar läsa från första versen...
Inlägg #4: Postat: 2001-09-14 15:52:00
Anders Svensson
Bra, artikeln är lika bra nu som den var förut.
Inlägg #5: Postat: 2001-09-14 16:25:00
Johan H A Okker
USA ska inte leka världspolis och kan gott betala sina FN-skulder och sluta upp med sin allmänna dubbelmoralitet, men kritik är för mig inte detsamma som en glädje över olycka.

Jag är också trött på USA men om jag skulle följa din logik, skulle jag efter att ha läst din artikel kunna säga att "jag gillar inte Magnus Rönnerup, det vore på tiden att något hände honom.".
Nu gör jag ju lyckligtvis inte det utan blir mest fundersam över hur du med flera kan resonera som ni gör.
Inlägg #6: Postat: 2001-09-14 17:02:00
Jörgen G
"Men det kändes så rätt fram tills jag kom att tänka på att det var en massa oskyldiga som dog"... "det kändes så rätt..." "det kändes så rätt..." "det kändes så rätt..."
Min första tanke var "Fy F-n, det var säkert 500 människor som dog!" Bara i den där första eldbollen som vevas i rutan, om och om och om och om igen! Efter det har jag undvikit TV. Jag har väldigt svårt för att de kan visa människor som dör PÅ RIKTIGT!
Inlägg #7: Postat: 2001-09-14 17:20:00
Jörgen G
Aha, ett desperat sätt att få uppmärksamhet! Först skriver man en artikel med en riktigt provocerande titel, typ: "Flera tusen mördade, kul grej!" Sedan tar man bort artikeln. Då kan man både skriva en ny artikel där man talar om vad man egentligen menade med den första, och så kan man skriva en till där man talar om "Nu lägger jag in min artikel om mord, kul grej, igen"!
Inlägg #8: Postat: 2001-09-14 22:08:00
Peter S
Genialt uttänkt!
Terroristaktionen var förståss fel, men det var bra att detta något hände.
Laddar...