Väx upp killar!

Inlägg #1: Postat: 2007-07-28 18:15:00
Sunny
Vad alla män vill ha vet jag inte men många män söker en aktiv partner i sängen som tillför egna intiativ . De flesta söker även ömsinta kvinnor som gillar att kela o någon de kan öppna sig inför o skratta tillsammans med.Humor är såldes viktigt i sängen oxå.Midddagen kan jag hoppa över men tar gärna ett glas champange på sängkanten. Ett bara: alkohol ger iompotens åt båda köne
Inlägg #2: Postat: 2007-08-01 13:57:00
mintcar
Lyssna på Sunny, tjejer. Faktum är att män vill ha sex hela tiden, precis som ni misstänker. Om det inte var så skulle det vara ganska sällsynt att båda parterna att vilja samtidigt. Istället för att irritera er på det så tycker jag att ni borde uppskatta att vara föremål för sådan åtrå. Jag har ofta önskat att kvinnor kunde ge mig bara en bråkdel av den uppmärksamhet jag ägnar dem.
Inlägg #3: Postat: 2007-08-01 13:57:00
mintcar
Men vi är olika på den punkten, och det är en stor del av attraktionen. Tänk på detta: Ni har vad vi vill ha, och ni vet vad ni själva vill ha. Tvinga mänen att jobba för det! Vi gör ju vad som helst.
Inlägg #4: Postat: 2007-08-01 19:37:00
Sunny
mintcar: men vi kan inte kräva av våra partners att de är tankeläsare utan visa hur vi vill ha sex.
O faktum är att män Inte vill ha sex hela tiden de heller. I bland är det bara läge för en kram eller lite kel.
Laddar...