|
Inlägg #21: Postat: 2007-07-10 15:13:00
|
|
Janne B |
Vad sjutton skulle tidningarna skrivit om de sista veckorna om det inte ösregnat i 10 dagar i Småland. Tja de följer det amerikanska presidentvalet 1,5 år i förväg...
|
| |
|
Inlägg #22: Postat: 2007-07-10 15:45:00
|
|
Inger-Sofia |
yngve var Ett exempel åke,ett annat och det finns flera.men det var inte personerna det var frågan om,för att jag-flera läser dom.jag läser dom flesta utan frågan handlade om inehållet,hur man sållar bland artiklarna.ingen av oss är omedveten om att sourze är ett vinstdrivande företag,har själv påpekat vårat ansvar som läsare.skrivare-utan detta gällde en specifik artikel.SOURZE ÄR BRA,men tål nog att vi funderar högt.
|
| |
|
Inlägg #23: Postat: 2007-07-11 00:34:00
|
|
Sunny |
Mina artiklar kommer inte alltid in . O jag får inte ha med en bild i dem fast andra får det.
Tja:varför? Vem vet?
|
| |
|
Inlägg #24: Postat: 2007-07-11 00:39:00
|
|
Sunny |
När jag skrev en artikel om skruvade kennelägare refererade jag till "bilden ovan:" det handlade om att ha en päls med fel färg! Utan bild borde artiklen inte införts. Att ett porträtt av en hund är svårare att sätta in än ett av en människa tror jag inte på. Vill man skriva helt fritt är blogg ett bra alternativ.
|
| |
|
Inlägg #25: Postat: 2007-07-11 00:40:00
|
|
Sunny |
Jag tycker nog oxå att rena nät-troll som här inte har någon plats på Sourze: Inte det Sourze jag en gång gillade så mycket.
|
| |
|
Inlägg #26: Postat: 2007-07-11 04:40:00
|
|
Inger-Sofia |
God morgon alla Människor..innan jag går på semester,vill jag förklara mig..så jag kan släppa mina tankar .Min morgonhälsning till könen var en spontan rebellrevolt,av allt neg skrivande ,som om vi bara vore delar.,ett könJag tänkte att ni skulle föstå för att ni känner mig genom mitt skrivande/kom,Till den som tog anstöt,ber jag om förlåtelse.För mig är vi människor - En helhet ,inte delar,av kropp,tankar,psyke,känslor,själ-medvetande,sanning,samvete?
|
| |
|
Inlägg #27: Postat: 2007-07-11 04:51:00
|
|
Inger-Sofia |
Människokroppen är fantastiskt,vi kvinnor är utrustade med många finesser,,som ni män med era.Vare sig det nu är ett nättroll eller inte,så har det disskuterats skrivits här på sourze om.moral,ansvar,mobbning,olika kränkningar o.s.v och vad vi tycker om det.Hur långt skall man gå för att sälja sig till kommersen?
|
| |
|
Inlägg #28: Postat: 2007-07-11 05:08:00
|
|
Inger-Sofia |
Till dig janne. det känndes som om du klappade oss på huvudet,överslätande för att vi inte förstått hur mycke jobb sourzeredaktionen har.och att vi därför inte skulle besvära med våra frågeställningar..därför svarade jag dig som jag gjorde.Läsarna skriver,redaktionen har makten,att avgöra,vilka artiklar som skall publiseras.eller inte..det ligger ett ansvar i det och då är det tillåtet, ja nästan nödvändigt att ställa frågor/ ifrågasätta..det som ibland publiceras,Kram.
|
| |
|
Inlägg #29: Postat: 2007-07-11 05:12:00
|
|
Inger-Sofia |
Nu vill jag avsluta mina rader med att önska ER ALLA EN RIKTIGT TREVLIG/MYSIG SOMMAR/SEMESTER.
Var rädda om er och era fantastiska kroppar.KRAM
|
| |
|
Inlägg #30: Postat: 2007-07-11 09:08:00
|
|
Janne B |
28 Inger-Sofia/ Jag har inte det minsta behov av att klappa någon på huvudet,men jag är kanske lite farbroderlig ibland i mina uttryckssätt. Det har säkert med min ålder att göra. Men jag har också alltid haft ett beov av att föra information vidare. Det har ingått i alla de jobb jag haft. Jag hade tänkt blir lärare på folkhögskola, men så blev det ej. NU BEHÖVER svenska folket en varm torr sommnar ett tag, anförda av Inger-Sofia.
|
| |