|
Inlägg #1: Postat: 2007-07-03 15:26:00
|
|
Yngve K |
Myrboa/ Tack för de orden. Jag hoppas att andra kan minnas min brors ord:"Ge inte upp. Du kan bli bra." Jag hade tur som fick så mycket stöd.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2007-07-03 15:32:00
|
|
Yngve K |
Anna-Lena/ Jag ger Dig också en stor varm kram Yngve
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2007-07-03 17:51:00
|
|
Henrikk |
Jag som alltid sett rynkor på äldre människor som ett bevis för ett rikt och händelsefullt liv - patina, om du vill. Dessutom har jag alltid fascinerats av gamla, nötta och brokiga träd. Rynkor på själen borde tyda på erfarenhet och en slags skönhet. Den där Douglas MacArthur är inne på helt fel spår!
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2007-07-04 10:23:00
|
|
myrboa |
Henrikk/ Allt går att se ur hur många perspektiv som helst. Att ansiktet blir rynkigt med åldern är fakta, som vi kan ha olika åsikter om. Själen är inte kroppen. Själens väg är en annan än kroppenssom jag fattat det han skrivit. Du får ta dig ett snack med han Douglas.Vem det nu är, för han är den enda som kan säga vad han åsyftade med orden..Själv gillade jag den och såg inget gillande eller ogillande i hans ord angående rynkor i ansiktet. A-L
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2007-07-04 17:17:00
|
|
Sunny |
Herikk. Min favoritsyrra solar stolt med lala sina operationsärr: de är ju medaljer hon vunnit i kriget emot sjukdommen! Så kallar vi alla små defekter numera: medalj vunnen i krig!
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2007-07-05 19:52:00
|
|
Inger-Sofia |
Sunny---"medalj vunnen i krig"fyndigt, sannt, heltäckande och mycket klokt uttryckt...stärkande oxså...
|
| |