Efter 66 år lät Sourze mig göra klassresan

Inlägg #1: Postat: 2007-07-01 23:19:00
Sunny
Men det är med allting som med livet: Det gror,Det föds fram,Det växer o blomstrar för att närma sig hösten o döden.
Vår skrivklubb är numera på fallrepet.Så¨är oxå diverse debattsajter jag varit medlem i. Men nu har vi bloggandet: det är jättekul!
Inlägg #2: Postat: 2007-07-02 05:09:00
Janne B
Det händer att jag kastar in några synpunkter på den debattsajt som RingP1 har.Den är ytterst välskött. Men det är förvånade att denna officiella SR sajt har så fasta debattörer. Kanske är det 20 styckensamt ett antal löshästar. Ungefär som här,/Märkligt är att den sajten har föga anknytning till de ämnen som tas upp i radion kl 0920 poå morgnarna...
Inlägg #3: Postat: 2007-07-02 05:13:00
Janne B
Ja det är verkligen strid i etern nu. SR har nog 30 kanaler.Hur många hemsidor finns det, vilka läser dem.
Jag orkar inte riktigt med bloggandet, men läser ibland Carl Bildts...Hur många bloggare finns det i Sverige???
Inlägg #4: Postat: 2007-07-02 09:12:00
Yngve K
Sunny/ Jag ser att Du har lyckats att komma igång att blogga. Själv har jag lyckats att placera tre artiklar på min blogg men jag vet inte om någon läser dem. Det var roligt att en av mina gamla artiklar kommit in på Sourze. Jag var på väg att skicka en artikel om psykvården när jag fick beskedet att en artikel av mig fanns på Sourze.
Laddar...