Den bittra sanningen om jämlikhet

Inlägg #1: Postat: 2007-06-12 15:03:00
Nick
Du menar att någon skall på allvar gå i svaromål mot sinnessjuka fabler om effekten av livmodercancer, prostatacancer på äktenskapet? Eller sambandet mellan organdonation och könsdiskriminering? Detta är ju så koncentrerat mansförakt att man bara ryggar tillbaka. Jag debtatterar inte mot sådan extremism.
Inlägg #2: Postat: 2007-06-12 18:13:00
Rogntudju
Håller med nick. Så fort man argumenterar emot heter det "Ha! Du förlorade!" Det är lönlöst att bry sig om inrotad mansförakt.
Inlägg #3: Postat: 2007-06-12 20:33:00
Daniel Wijk
Spitfire: jag ahr itne hört ett enda vettigt argument från manshatargruppen som du verkar vara med i så kom med ett sådant innan ni kräver ordentligt svar på tal. Böcker skrivna av bittra tanter är lätta att få tag i. Likaså finns Mein Kampf. Så gnäll på och fortsätta med det, något annat kan ni inte.
Inlägg #4: Postat: 2007-06-13 14:58:00
spitfire
NICK: Det kallas inte för fabler det kallas för forskning. Nästan ingen forkning är ojektiv däremot. Men låt oss kalla saker och ting för dess rätta namn.
Inlägg #5: Postat: 2007-06-13 15:06:00
spitfire
ROGNTUDJU: Och Så fort man kritiserar ojämliheten mellan könen i samhället så är man mansföraktare. Jag skulle med ett liknande argument som du använde att det handlar om manshatkunna påstå att det är du som bär på ett kvinnoförakt. Som du ser så håller inte ett sådant argument! Bättre att gå från personangrepp till smarta argument istället.
Inlägg #6: Postat: 2007-06-13 15:21:00
spitfire
DANIEL WIJK:
: Du kanske inte tycker att det kommit något vettigt från "manshatargruppen", men jag har inte heller hört något smart från "kvinnohatargruppen" som huserar här. Och Daniel, Se bara på litterturen, filmen och konsten genom historien! Den har dominerats av män och förmedlat en bild av kvinnan som lägrestående. så kasta inte sten i glashus.
Laddar...