|
Inlägg #1: Postat: 2001-09-13 09:54:00
|
|
Stefan Holmqvist |
Bra Artikel Ramona. Det vore dock synd om sourze sidorna skulle bli en platform för USA eller icke-USA polemik för att uttrycka våra egon vpre tråkigt. Jag åsyftar inte dig och dina subjektiva erfarenheter jag åsyftar alla dom som börjat yla "they got what they paid for" innan liken kallnat. Motbjudande och respektlöst Svensk vänster.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2001-09-13 09:58:00
|
|
elisabeth |
Det är alltså för att du fillar usa som du ogillar terroristattacken? Inte för att den drabbade oskyldiga utan för att den drabbade amerikaner? Oerhört inskränkt, enligt mn åsikt. Sedan föreslår jag att du flyttar till Usa och ser hur rik du blir där.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2001-09-13 11:05:00
|
|
Juanita Zanetti |
Ok, du sa att du var trygt 40 år, vilka räddade Europa? Inte var det Argentina och inte riktigt heller USA. Det dog drygt 7000000 ryssar under kriget och det är mer än alla alierade sammanlagt. Älska USA, jag älskar USA som jag älskar Kongo, men ta reda på fakta innan du skriver. Rädda Europa, nej men de hjälpte till och rädda Europa.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2001-09-13 11:07:00
|
|
Ben |
Du är en patetisk människa, vad har detta med saken att göra? Är 20000 amerikaner mer värda än 100000 serber? Vad är du för skribent. Galningar som du sprider fördomar mot muslimer.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2001-09-13 13:00:00
|
|
Lars |
Glad to see you go...........
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2001-09-13 17:13:00
|
|
Joakim Johansson |
TACK, Ramona Danlén! Nu vet jag, och alla andra, att vi inte kan ta dina åsikter i den här frågan på något som helst allvar. Du är ju nämligen så partisk i frågan som man kan bli utan att vara född och boende i USA. Men kanske kommer även dina ögon att öppnas en dag, kanske kommer även du att se den "andra" verkligheten. Men som det låter nu verkar det föga troligt, för det kommer att kräva en styrka och en vidsynthet som jag tvivlar på att du har.
|
| |