Spruta vatten på Putin eller Bush!

Inlägg #1: Postat: 2007-05-23 19:02:00
Janne B
Ja detta var omdömeslöst från början till slut. Jag såg en notis att säpo fanns på plats men inte hann agera. Tänk om Fredrik blivit livrädd och med all kraft slagit ner skämtaren? Om denne då blivit skadad, vad skulle det då stått i media? FR säger att han inte tänker agera. Andra får avgöra ärendet. Klokt.
Inlägg #2: Postat: 2007-05-23 22:01:00
Lars Nilsson
Men vadå? Programmet gjordes på uppdrag av det seriösa och folkbildande public servicebolaget SVT under det seriösa namnet "Ballar av stål". Det för sådana godbitar alla vänner av statstelevisonen anser TV-licensen är en omistlig del av demokratin.
Inlägg #3: Postat: 2007-05-23 22:15:00
Daniel Wijk
Nja, jag är väldigt tveksam till att säkerhetsvakterna skulle ha tömt sina magazin i personen i fråga. Troligtvis är de bättre utbildade än så och kastar sig istället över angriparen så att denne kan förhöras och eventuella kumpaner kan avslöjas...
Inlägg #4: Postat: 2007-05-24 09:32:00
Inger-Sofia
hej..läst din artikel och det enda jag kan frambringa är ett skakande på huvudet..nåt så urbota korttänkt handlat..det som jag uppskattar mest med ditt skrivande är bl.a ditt klarspråk.k.
Inlägg #5: Postat: 2007-05-27 11:20:00
steno
Jag läser i kvällstidningarna att till och med hon som hade uppdraget att spruta vatten på Reinfeldt och sedan intervua honom skäms och inte tycker att det var någon humor i det.
Laddar...