Vem vill läsa om en skandalblondin?

Inlägg #1: Postat: 2007-05-23 10:40:00
Joakim Steneberg
Det kanske finns en viss nedvärdering här också? Jag, som inte längre är sååå intresserad av den typ av roll de spelar, känner bara lite till Carolina Gylling från TV.
Vad är det hon spelar på? Och de andra?
Inlägg #2: Postat: 2007-05-23 10:42:00
Viveca
Var inte så cynisk!Alla spelar på något!
Inlägg #3: Postat: 2007-05-23 10:48:00
Viveca
Joakim,vad jag har förstått gillar du inte hetsjakten på män i könsdebatten,jag gillar inte hetsjakt emot några människor..
Inlägg #4: Postat: 2007-05-23 10:51:00
Joakim Steneberg
Jag är inte cynisk, jag är ärlig! Moralisera inte! Verkligheten kanske är cynisk, jag skriver bara om den. Jag är inte intresserad av deras böcker, och jag tycker att Carolina Gynnings röst är helt förfärlig! Smaken är olika, och jag märker att det här inte är mitt område. Hur ointressant blir intressant...
Inlägg #5: Postat: 2007-05-23 10:54:00
Joakim Steneberg
Viveca. Det finns gränser för hetsjakt, en del kommentarer här på sourze mot dessa är förfärliga!
Men det är en enorm skillnad med hetsjakt mot ett helt kön. Och hetsjakt mot den som själv har satt sig i den positionen, som individ!
Men som sagt, jag deltar inte i någon hetsjakt, och det har jag inte gjort här heller!
Inlägg #6: Postat: 2007-05-23 10:59:00
Viveca
Jag förstår vad du menar,men lite generalisering är det t av individer när vi har fördomar...håller med dig om att det är skillnad påkönsdebatten.
Laddar...