Inlägg #1: Postat: 2007-05-21 05:54:00
|
Banestyrelsen |
Jag trodde man var tvungen att vara minst 13 år för att skriva på sourze, men nu när du ändå är här kan jag väl upplysa dig om att om du har kritik eller frågor så brukar det underlätta att faktiskt artikulera dem. Det är inte bara för vår skull; du själv skulle framstå som något mindre idiotisk. Tror du att du kan hålla dina hormoner i styr tillräckligt länge för att åtminstone försöka?
|
|
Inlägg #2: Postat: 2007-05-21 19:18:00
|
Solen |
Då kan du ju föregå med gott exempel och besvara mina frågor till dej .Eller hur.Kör igång bara.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2007-05-21 22:12:00
|
Erik Engberg |
debattklimat är verkligen lågt här på the sourze, vilket är tråkigt.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2007-05-22 19:43:00
|
JEM |
"Solen" använder benämningar han eller hon uppenbarligen inte förstår betydelsen av. Inte ens den mest rabiate tokhumanisten skulle kunna hitta något i artikeln som kan härröras till fascism! Gör om och gör rätt!
|
|
Inlägg #5: Postat: 2007-05-22 20:50:00
|
Solen |
Genom den skenmanövern antar jag det gränsande till vishet att du är en männsikofientlig BETALD probaganda nisse då,som bara är hät för att berika din karriär.Eller ska du bevisa motsatsen.Nu har du igeln på dej :
|
|
Inlägg #6: Postat: 2007-05-23 09:53:00
|
spitfire |
varför inte JEM?
liberalismens elitistiska ideologi har faktiskt berörningspunkter med facismen: likgiltigheten inför den svage i samhället, tron på att starka ledarskap är bra för samhället i den ekonomiska sfäre
|
|
Inlägg #7: Postat: 2007-05-23 14:36:00
|
Banestyrelsen |
Vad jag kan se har du riktat två retoriska frågor till artikelförfattaren fast det är svårt att säga eftersom du tycks ha något emot frågetecken. Mig har du överhuvudtaget inte frågat något, fast det hindrar dig tydligen inte från att göra en stor grej av att jag inte svarat. Förbannat svårt för en del... Som sagt: STÄLL dina frågor om du vill ha dem besvarade.
|
|
Inlägg #8: Postat: 2007-05-23 14:59:00
|
Banestyrelsen |
Vem försöker du egentligen övertala genom att kalla folk för människofientliga fascister f ö lite tautologi... utan motivering? Du inser kanske att det inte är det minsta konstruktivt eftersom du alienerar precis alla som inte redan tycker som du, så vad är poängen? Lägg fram dina argument så kanske du lyckas konvertera någon - vem vet.
|
|
Inlägg #9: Postat: 2007-05-23 15:02:00
|
Banestyrelsen |
Att du tar till personangrepp med en gång tyder dock på att du inte har några argument utan mest är intresserad av att käfta lite. Bevisa gärna motsatsen punkt för punkt i en artikel, men lägg ner det hysteriska gnällandet. Det är värdelöst.
|
|