Stackars mina vuxna barn!

Inlägg #1: Postat: 2007-05-17 13:30:00
Elina
Lycka för mig är kanske när mina barn är lyckliga eller när jag står på en topp eller i ödemark och det är tomt och tyst.
Hur var det med gott samvete då?
Inlägg #2: Postat: 2007-05-17 14:31:00
Inger-Sofia
..den känslan är STOR.och det magiska sker..samvetet lämnar automatiskt sinnet,kroppen,när jag försvinner till tystnaden i naturen,till en fullmatande kraft,som ger mig allt det jag behöver,för att se på livet,med kärlek,ödmjukhet,förståelse och tacksamhet,för att jag finns till här och nu ....en stund på denna jord.då jag laddat.. har jag mer att ge till andra sen. när jag återvänder.k.
Inlägg #3: Postat: 2007-05-17 14:43:00
Elina
2/ exakt.
Inlägg #4: Postat: 2007-05-17 14:56:00
Janne B
Ni "mina damer" skriver så fina saker så jag blir rörd.Min moder Margit hade i sextioårsåldern samlat på sig otoligt med saker, möbler, böcker etc. Men jag började märka att det började tunnas ut.
Inlägg #5: Postat: 2007-05-17 14:56:00
Janne B
För hon började sälja ut böcker på olika sätt och dela ut finsaker till barnbarn och andra, Men så började hon göra listor på vad de rätta arvingarna skulle ha,det kändes bra. Men hon talade ofta om att "jag städar undan efter mig". Så när den dagen kom när hon inte kunde röja längre så var det klart. I stort sett. Ja denna visa kvinna.
Laddar...