Silikonbröst inte dagens ideal

Inlägg #1: Postat: 2007-05-06 12:34:00
Inger-Sofia
Håller med dig där west-d..grundorsaken till VARFÖr människor väljer att göra dessa ingrepp...vad har vi för attityd till det yttre och vårt människovärde..Har det oxså blivit en trend...är det för lätt att låna pengar,att fatta beslut,som inte blivit/hunnit med att få bli genomtänkta,mognat.för att påverkan ligger på.Jaa vi behöver tala,lyssna på varandra,det är då ett jag är säker på..annars är jag osäker på mycke i denna värld.
Inlägg #2: Postat: 2007-05-06 12:38:00
west-d
fors.Det här med olika typer av operationer hålls vid liv mycket pga att det skrivs om det på olika sätt å att folk älskar att läsa om det...kanske det e dax att sluta visa dessa sååå mycket uppmärksamhet på olika sätt, att ni
bry er så mycket är ju så många vill ha det...å ni hjälper till, bra jobbat!
Inlägg #3: Postat: 2007-05-06 13:23:00
west-d
Drottning Silvia har opererat sig, det har varit lite om det i media mycket lite, det e konstigt att hon inte blir mer påhoppad som ska vara en sådan förebild från unga till gamla mm. å ska föreställa såå naturlig förstående osv...vilket jippo
Inlägg #4: Postat: 2007-05-06 23:24:00
Mats TCM
Det pratas mkt om att vara sexig här inne! Vad är egentligen "sexighet"? Någon som vet? Jag vet inte! Jag erkänner att jag är inte ett dugg sexig. Jag är inte heller chic eller har en söt häck att vicka på sådär sexigt, jag är heller inget modelejon. Jag har alltid också slitna kläder på mig. Jag tror ju t.o.m på Gud vilket är totalt osexigt i dagens sekulariserade sexfixerade samhälle!
Inlägg #5: Postat: 2007-05-06 23:55:00
Mats TCM
Ja tänk, jag tror på Gud, det om något är väl osexigt! Törs man säga det i dessa sexfixerade tider? Nej, sexig är jag då rakt inte och jag erkänner det öppet! Jag kan inte direkt säga att jag lider så mkt av det heller. Det är inte det viktigaste i min föreställningsvärld heller. Varför är det så viktigt att vara sexig? Hur skall man vara för att vara sexig? Kan någon förklara? Jag är rådvill!
Laddar...