När ska det bli status att vara flicka?

Inlägg #1: Postat: 2007-05-02 18:36:00
Alkemisten
Men jag skulle vilja att min tjej sysslade med den aktivitet hon ville. Frågar jag henne vad som är kul med stickning.
Om har hon bra självförtroende tar hon det som en komplimang, har hon dåligt självförtroende tänker hon direkt att jag tycker det är tjejigt att sticka och börjar försvara stickning.
Inlägg #2: Postat: 2007-05-03 09:22:00
Inger-Sofia
Hej alkemisten.Kunde inte släppa din kom. om stickningen..det ligger mycke i den...att ha indentifierat sin indentitet om vilka vi är ,oavsett kön osv...för syvene och sist,så är det ändå vi själva,som får stå för,ta ansvar, betala notan för det vi gör, tänker och känner... mallarna är livsfientliga och fyller bara profitörernas börsar och maktens egenintresse.. marionetter är lätta att styra,få dit man vill.om dom infogas i uppgjorda mallar.
Inlägg #3: Postat: 2007-05-03 21:37:00
Daniel Wijk
Det sexigaste som finna är en person som har sina egna åsikter och som inte är rädd för att uttrycka dom samt att tro på sig själv och inte låta andra trycka ner en. Det behöver man varken vara tjejjig eller killig för att göra. Fullt genomförbart även om man lyssnar på pop och har rosa på sig. Jag har träffat tjejjer som kan så jag vet.
Laddar...