|
Inlägg #1: Postat: 2007-04-18 22:42:00
|
|
Sunny |
Men hurdan mamma hon är kan man väl inte veta ut av detta: massor av människor är fixerade vid ett fint utseende o tar bra hand om sina barn ändå,
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2007-04-22 22:57:00
|
|
Mahria |
Barn tar väl inte avstånd från en bra mamma?
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2007-04-23 00:52:00
|
|
Sunny |
Sånt händer i bland men ofta i vårdnadsstrider. Ett barn kan ju påverkas enormt av boendeföräldern. I detta fall är det ju pappan. Tyvärr för många kampen om vårdnaden med barnen som vapen.Men jag vet ingentig om just det här barnet: jag vet bara att man inte kan dömma när man ingenting vet.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2007-05-15 14:54:00
|
|
pittoresk |
Sunny, är du helt seriös? Har du inte följt Linda R tillräckligt för att förstå att hennes dotter inte vill ha med henne och göra? Att babbla om vårdnadstvist låter ihåligt. Linda har väl aldrig haft tid för sina barn, hennes bekräftelsebehov har alltid kommit i första hand.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2007-05-15 16:17:00
|
|
Sunny |
pittoresk Jag känner inte LRsom du tycks göra.För att dömma ut fodras personlig kontakt med hela familjen.i Media påstår att fadern i detta fall haft vårdnaden Vaför vet bara de själva. Men det är tråkigt nog vanligt att den som har vårdnaden förtalar den andre föräldern så att barnet känner sig tvungat att välja sida.Jag har sett detta flera gånger på ganska nära håll.I det ena fallet dröjde det tills barnet blev myndigt innan det vågade fråga efter att få träffa pappan.
|
| |