|
Inlägg #21: Postat: 2007-04-16 14:38:00
|
|
CMO |
Skönt!
|
| |
|
Inlägg #22: Postat: 2007-04-16 15:36:00
|
|
Nähädu |
"Sourzeredaktionen vill ha hög kvalitet på kommentarsforumet.
Vänligen skriv seriösa inlägg. "
Sourzeredaktionen kanske ska ta och vakna och börja utöva en smula moderering? Det här var nog något av den sorgligaste tråd jag läst härinne.
|
| |
|
Inlägg #23: Postat: 2007-04-16 15:53:00
|
|
CMO |
Nähädu, Jag hoppas du och övriga inser att 18/ inte var allvarligt menat utan bara ett "illustrativt exempel" på ett "plumpt personagrepp". Jag har oräkneliga gånger försökt förklara för Janne att jag inte uppskattar hans ständiga inkastande av personagrepp så fort hans sakargument tryter.
|
| |
|
Inlägg #24: Postat: 2007-04-16 17:08:00
|
|
vox dei |
Sticks And Stones Can Break Your Bones But Words Cause Permanent Damage...
|
| |
|
Inlägg #25: Postat: 2007-04-16 17:12:00
|
|
Inger-Sofia |
NEJ 18.. det var ett slag under bältet
och för jäkligt sagt...Nu kan janne försvara sig själv..men jag kan inte vara tyst och låta bli att reager på en sån osjust "smocka" från dig..Vadå inte allvarligt menat?det finns millioner andra ord att välja på-för att tala om- det du vill ha sagt -om det du tycker och vill ://
|
| |
|
Inlägg #26: Postat: 2007-04-16 17:20:00
|
|
CMO |
Jag har försökt med andra ord I-S, men Janne har valt att inte respektera det. Ibland måste man tydligen ta i för att det ska gå fram, tyvärr.
|
| |
|
Inlägg #27: Postat: 2007-04-16 17:28:00
|
|
Inger-Sofia |
..26 hmmmm
|
| |
|
Inlägg #28: Postat: 2007-04-16 23:10:00
|
|
Sunny |
CMO: Vi som har proppar som ryker lite då o då är nog inte särskilt känsliga för detta fenomen? Ungarna gör ständigt narr av mitt minskade närminne o säger att det är praktiskt för jag kan återanvända böckerna oftare nu! Det är livet! Men om du menade att vara elak så var det ju ett väldigt dumt sätt: handikapp kan du med få om du får leva.
|
| |
|
Inlägg #29: Postat: 2007-04-16 23:17:00
|
|
Sunny |
Jag har ett s.k handikapp som många skäms för: När jag gapskrattar kissar jag på mig!
Ett minne av förlossningarna. Eftersom detta alltid händer vid roliga tillfällen så skämtas det grovt om saken." Mamma spring o kissa för jag tänker berätta något kul". Ibland hjälps de åt att berätta roliga storys efter varandra för att se vem som får mig att rusa på toa: hon/han vann! Jag ser det ju inte som ett handikapp då det egentligen bara får mig att skratta lite extra i livet.
|
| |
|
Inlägg #30: Postat: 2007-04-16 23:21:00
|
|
Sunny |
Men jag skulle nog inte reta någon annan i den belägenheten: Vi reagerar ju så olika. Det jag tycker är en liten halvlustig bagatell kan en annan tycka är en katastrof! Så där för kanske man inte bör skoja eller skrika åt varandras proppar heller?? O Kia lilla: jag dementerar här på det bestämdaste att Noren INTE är min favorit på teatern därför att jag inte riskerar att kissa på mig av skratt!!!
|
| |