|
Inlägg #1: Postat: 2007-04-05 11:22:00
|
|
Svanen |
Inger-Sofia: De som annars ljuger bevisligen om och om igen, talade bara sanning när det kom till 11 september? De ljög om Irak men de ljög inte om 11 september? Kan man lita på någon som ljugit 1000 gånger redan? Det känns liksom helt befogat att ifrågasätta officiella sanningar ibland när dessa typer är involverade.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2007-04-06 07:25:00
|
|
Inger-Sofia |
Svanen.håller med dig..att vi måste/behöver ifrågasätta
Att svälja allt som skrivs/ sägs,vore ju,att göra oss till marionetter.I allt ni kommenterar,debatterar lär man sig alltid något. mest, att aldrig låsa sig..ha förutbestämnda åsikter..aldrig tro att något är beständigt..ett enda ord,en länk..ett påstående..allt sammantaget..håller mitt sinne och alla vindlingar i min hjärna igång.Även, om det man inte tycker om ,lär man sig..att veta, att man inte tycker om, och vad.kl.m.v
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2007-04-11 14:41:00
|
|
robbe74 |
ja vi ska tänka efter! Sen bilda vår egen uppfattning. Att tro på denna smörja är att nervärdera sig själv. Charlie Sheen stöder den ja han har ju trovärdighet om någon!
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2007-04-14 07:20:00
|
|
Banestyrelsen |
Inger-Sofia: "aldrig låsa sig..ha förutbestämnda åsikter" Det ar ju precis vad Svanen har: Konspiration! Nu galler det bara att hitta bevisen! Helt baklanges.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2007-04-14 08:40:00
|
|
Inger-Sofia |
Morrn banestyrelsen..har inte haft tid att SÖKA nya trådar, att nysta i,klura på -all kunskap-information.jag har haft fullt upp med mitt nya livsäventyr.att skaffa häst.Du är allt lite galen du ,sa min granne och log.Jag undrar jag, om det var en komplimang ;.sen har jag fått ÄNNU mer insyn i vårt värderingssamhälle,när jag behövde låna pengar.vilken soppa.kram
GOD MORGON ALLA NI ANDRA ME
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2007-04-14 08:56:00
|
|
Inger-Sofia |
..förresten..godtrogen..ett ord som fått en neg stämpel av naiv,blåögd,dum,lättlurad...så särade jag på ordet GOD-TROGEN..att vara god trogen..De ni..men till det behövs ärlighet...och det är något som har börjat försvinna-utrotats ..tänk ER förr gällde ett handslag som garant för ärlighet..nu blir vi lurade stup i ett trots alla millioner säkerhetspapper,rättssystem alla så kallade bevis.De ni.Må väl.livet är spännande.det är då ett som är säkert, sannt
|
| |