Inlägg #1: Postat: 2007-03-22 12:34:00
|
Karin Holmberg |
Om inte allt negativt kommit fram, så kanske kritikerstormarna varit stora, om på det sättet EF höjer upp GP på en pidestal??? :-? Nu fokuseras all uppmärksamhet på plumpa Person. Hans självgodhet spyr alla galla över men hans storhet kanske förblir...?
Egna vilda spekulationer!
|
|
Inlägg #2: Postat: 2007-03-22 13:15:00
|
Janne B |
Han var nog som störst och bäst då han var ordförande i EU ett halvår. Han verkade vara i toppform och trivas med allt. Trots att arbetargrabben där ute fick möta en politisk elit med ofta mycket hög akademisk skolning.Men hans självförtroende räckte till den kulturkrocken.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2007-03-22 13:17:00
|
Janne B |
Den oklara dispyten med Margot Wallström tror jag har tagit mycken ork från honom. Oklara relationer kostar mycket./ De romantiska ryktena tror jag han klarat bättre...
|
|
Inlägg #4: Postat: 2007-03-23 00:03:00
|
Uno Hansson |
Varför irriterar man sig på hans s.k. självgodhet, det tycker inte jag är något särskilt störande. Jag tror helt enkelt att han själv tycker att han gör en hel del saker ganska bra, och det verkar vara en ganska riktig analys. Det verkar som om han känner ett starkt behov av att hävda sig, och kanske särskilt att han saknar andras tillgivenhet och beröm, och det är väl inte så konstigt.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2007-03-27 14:23:00
|
Janne B |
Uno/ Denne ledare av vår demokrati har tydligen känt sig lika ensam och övergiven som om han basat över en auktoritär regim. Lika misstänksam mot den närmaste omgivningen . Upphöjer sig själv, ser ner på andra."Jag är strategen och hon kan inte tänka" / Blir man så deformerad av ledarskap eller.....ja jag funderar långa kvällar. Vad är demokratins villkor?
|
|