|
Inlägg #1: Postat: 2001-09-07 13:03:00
|
|
claes croner |
Välkommen i skärselden, Ali!
Hoppas vad du och Gudrun Schyman visste vad ni gjorde när ni gav er in på Sourze. Gudrun S lämnar jag i Ramonas händer...
Ali E tar däremot upp viktiga frågor, som bl a jag själv tid debatterat med några av Szes högerpopulister.
De återkommer förstås nu.
En annars sansad Hora..l tycker sig t o m återuppleva Budapest 1957.
Det är sånt man får ta på Sourze.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2001-09-07 13:05:00
|
|
claes croner |
Välkommen i skärselden, Ali!
Hoppas vad du och Gudrun Schyman visste vad ni gjorde när ni gav er in på Sourze. Gudrun S lämnar jag i Ramonas händer...
Ali E tar däremot upp viktiga frågor, som bl a jag själv tid debatterat med några av Szes högerpopulister.
De återkommer förstås nu.
En annars sansad Hora..l tycker sig t o m återuppleva Budapest 1957.
Det är sånt man får ta på Sourze.
forts
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2001-09-07 13:11:00
|
|
claes croner |
oj då...det blev ingen fortsättning bara en repris. Får se om jag hittar del två....Nähä, den har försvunnit. Typiskt....
Där ställdes bl a frågor om v-vp-vpk-skps senfärdighet i att ta avstånd från våldet eller diktaturerna i Polen, på Kuba och de seglivade relationerna med broderpartier här o där, frågor för Schyman-Werner- Hermansson mer än för unge Esbati.
Ali Esbati verkar vara en bra snubbe tycker jag. Dessutom nationalekonom in spe. Bara en sån sak.
CC
007
prof NEK etc
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2001-09-07 13:37:00
|
|
Stefan Holmqvist |
CC är tillbaka och får läsarna i kommentarfälten att känna sig som litterära koprofager. Lyckades du bli portad från elakpistol efter en vecka. Nice one son.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2001-09-07 16:47:00
|
|
Emma Jones |
Till Tonetto: Visst var liberalerna också pådrivande när det gällde rösträttskampen, men det var arbetarrörelsen som ställde kravet på allmän rösträtt oavsett inkomst. Tex rösträttsrörelsen för lika rösträtt. De liberala kvinnorna krävde lika rösträtt, visst, men fortfarande beroende på inkomst. Det var arbetarrörelsens kvinnor som krävde allmän och lika rösträtt utan begränsningar på grund av inkomst.
|
| |