|
Inlägg #1: Postat: 2007-03-18 14:20:00
|
|
Janne B |
Tack Åke/ Detta är ju en väldigt viktig synvinkel. det är ytterst få personer som klarar sådan press av många olika sorter dygnet runt. De närmaste fyra åren är Mona nästan inlåst i sin villa. Endast i villan är hon inte övervakad av SÄPO. Det hjälper inte att hon maskerar sig o går på Varuhus, rösten känner alla igen.Nästan ofattbart att hon längtat efter detta jobb i 11 år. Men ändå verkar så sund.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2007-03-18 14:23:00
|
|
Janne B |
Göran P verkar vara i mkt god form, till det bör han gratuleras..Amerikanska presidenter brukar bli gråhåriga på fyra år. Dock inte Bush. / Fredrik lär aldrig bli gråhårig ;- men snart får han rda på vad åtrån till detta jobb kostar honom. Han har med familjen redan tvångsförflyttats till Sagerska säkra Palats....
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2007-03-19 11:58:00
|
|
Ramona Fransson |
Vet inte om jag ska din artikel som ett skämt eller på allvar? Ska vi tacka? De har kämpat med näbbar och klor för att få sin position. Vi skattebetalar står för notan. Fler än vi kan räkna står i kö för att få en maktposition inom politiken. Det tänker inte jag tacka för. När en person åtar sig partiledareskapet förväntar jag mig ärlighet, ödmjukhet och samarbete för det svenska folkets räkning! De ska tacka oss!
|
| |